• Пн-Пт – з 09:00 до 18:00
  • Сб – з 09:00 до 14:00
  • Нд - вихідний

Чому потрібна стратегія для успішного контент-маркетингу?

Поведінка сучасного споживача на ринку доволі помітно змінилася. Різноманіття схожих товарів змушує обирати, а отже до здійснення покупок клієнт підходить більш усвідомлено та відповідально. Пряма агресивна реклама уже не така дієва, у своєму виборі споживач керується знаннями про продукт і компанію, досвідом використання, рекомендаціями. Отже, головним інструментом приваблення уваги аудиторії є контент – текстовий, відео, аудіо, візуальний. Сукупність усієї інформації, яку компанія пропонує аудиторії, і буде контент-маркетингом.

 

Що таке стратегія контент-маркетингу і для чого її розробляти?

Наповнення власних і сторонніх ресурсів інформацією – це добре. Проте потрібно пам'ятати про завдання, які вона виконує. Для того, щоб контент- маркетинг давав очікувані результати, необхідно обирати правильну стратегію, яка об'єднує засоби та методи їх використання. Формування грамотної дієвої контент-стратегії відбувається у декілька етапів:

  • Визначення цілей контенту. Від поставленої мети – приваблення уваги аудиторії до компанії, підвищення її впізнаваності серед конкурентів, нарощування трафіку на сайт, збільшення кількості лідів – залежить формат контенту.
  • Вивчення цільової аудиторії, ринку, конкурентів, а також власного продукту. Успішна контент-стратегія будується на розумінні що саме, кому і в який спосіб потрібно пропонувати. В цьому допомагає знання болей і запитів потенційного клієнта, методів просування основних конкурентів та їх ефективності, переваг власного продукту.
  • Вибір форматів контенту та каналів розповсюдження інформації. Приміром, для знайомства споживача з новим продуктом підійдуть відеоогляди, порівняльні аналізи, приклади та досвід використання, інструкції, лайфхаки. Для формування позитивного іміджу компанії підійдуть експертні статті, репутаційні публікації про досягнення, успішні кейси. Відповідно до цілей обираються і канали розповсюдження інформації – власні платформи та профілі в соцмережах, розсилки в різноманітних месенджерах, контекстна та таргетована реклама, розповсюдження інформації на тематичних сайтах, форумах.
  • Створення контент-плану. Ефективна стратегія контент маркетингу передбачає чітке планування тем статей, час і місце їх публікації. В контент плані також слід зазначати сео-ядро для кожної зі статей, тезисний зміст публікації, відповідальних осіб тощо.
  • Аналіз ефективності контентної стратегії. Постійне відстежування результатів застосування тих чи інших методів – можливість вчасно внести корективи до системи, оптимізувати процес. Яндекс Метрики пропонують інформацію про кількість переглядів публікації, кількість переходів за посиланнями, вподобання тих чи інших статей, коментарі та поширення. Аналіз допомагає зрозуміти що знаходить відгук в аудиторії і на чому слід зробити акцент.

 

Переваги побудови та застосування стратегії контент-маркетингу компаніями

  • Економія ресурсів. Можна, звісно піти шляхом проб та помилок, витратитися на штат копірайтерів, сео-спеціалістів, створення чат-ботів та розсилок, налаштування контекстної та таргетованої реклами. Проте чи буде вся ця діяльність ефективною без розуміння завдань та мети пропонованої інформації, потреб клієнта.
  • Знайомство з брендом, формування його іміджу та репутації. Коли споживачу щось потрібно, він використовує пошукові системи. Пошукова оптимізація, налаштування e-mail сповіщень – частина варіантів підвищення популярності компанії.
  • Формування довготривалих довірливих стосунків зі споживачем. Корисні цікаві статті, розважальний контент, поради та лайфхаки – дієві способи залучення та утримання аудиторії. Мало лише переходу користувача на сайт. Якщо він не знайде на платформі нічого корисного для себе, він навряд чи ще коли-небудь повернеться.
  • Виділення на фоні конкурентів. Аналіз інших гравців ринку, розуміння власних сильних сторін стає основою для створення контенту, який відкриє сильні сторони бренду, презентує його з вигідної сторони, покаже переваги співпраці з компанією.
  • Двосторонній контакт з аудиторією. Відгуки та коментарі читачів та клієнтів – це спосіб зрозуміти їхні тривоги, сумніви, побачити власні недоліки в роботі та вчасно на них зреагувати. Лояльність аудиторії до бренду зростає, якщо вона бачить, що її думка небайдужа.

Стратегія контент-маркетингу – гра на довготривалу перспективу. Якщо застосування певних інструментів просування дає миттєвий, але не постійний результат, то інформаційний маркетинг будує стабільні відносини зі споживачем. Побудова стратегії базується на зміщенні акцентів з компанії та продукту на споживача та його болі. Створення контенту, який пропонуватиме аудиторії розв’язання її проблем, – шлях до зміцнення довіри клієнтів, а відповідно і росту продажів.

Онлайн
Натискаючи кнопку «Прийняти», ви погоджуєтеся на зберігання файлів cookies на своєму пристрої для покращення навігації по сайту, аналізу інформації про використання сайту і сприяння маркетинговій діяльності. В будь-який момент ви можете змінити параметри або відключити використання файлів cookies, натиснувши «Відключити файли cookies». Дізнайтесь більше, переглянувши нашу Політику обробки персональних даних у мережі Інтернет.