Роздрібні покупки

Як оформити замовлення?
Всі замовлення здійснюються через наш сайт 7dreamsport.ua. На сайті вказані тільки ті товари і розміри, які є в наявності. Ціна, яку ви повинні сплатити, вказана в кожній картці товару. Також у корзині в колонці «ціна».
Чи можлива відправка замовлення післяплатою?
Так, ми відправляємо замовлення з післяплатою. Під час оформлення замовлення – оберіть в меню оплата : «Оплата готівокою при отриманні». Оплата здійснюється готівкою при отриманні товару на відділенні «Нова пошта». Ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Вашому замовленню, а також погоджуєтесь із зовнішнім виглядом товару, його комплектацією та не маєте претензій до інтернет-магазину та компанії перевізника.
Як оплатити замовлення банківською картою?
Оплата здійснюється за допомогою Вашої банківської картки через систему FONDY, одразу після оформлення замовлення. Для підтвердження оплати на Ваш телефон буде надіслано смс. Кошти зараховуються протягом 2-х годин без сплати Вами за комісію. Після оплати Ваше замовлення якнайшвидше готується на відправку.

* Перед оплатою необхідно перевірити:

  • можливість оплати покупок Вашою карткою в Інтернеті;
  • наявність коштів на карті для оплати обраної покупки;
  • термін дії картки.
     
Це оригінал? (Nike, Jordan, New Balance, Puma, Adidas, 47 Brand)
Так, ми співпрацюємо виключно з офіційними дистриб’юторами в Україні.
Як визначити розмір?
На сайті реалізовано різні розмірні сітки : EU,UK,US,СМ. Проте, якщо сумніваєтесь в розмірі,- скористайтесь спеціальним модулем - «Приміряти онлайн», який знаходиться під наявними розмірами товару. Введіть особисті дані, і система згенерує найбільш підходящий розмір, виходячи із заданих параметрів.
Який у вас графік роботи?

Наші менеджери працюють:
Пн-Пт – з 09:00 до 18:00.
Сб – з 09:00 до 14:00.
В ці дні відбувається обробка та відправлення замовлень.
Нд.— вихідний.
 

Коли відправляєте замовлення?

Якщо замовлення сформоване на сайті до 14:00, то відправка відбувається у той же день. Якщо замовлення сформоване після 14:00, то відправка відбувається на наступний день.

Увага! Субота скорочений день, якщо замовлення складене до 12:00, то відправка відбувається у той же день. 

Замовлення, сформовані після 12.00, суботи – будуть оброблені і відправлені в понеділок.

Доставка по Україні 1-3 дні. Замовлення відправляємо Новою Поштою. Вартість доставки оплачує клієнт, за тарифами Нової Пошти.
 

Чи можна відправити замовлення, яке було створено після 14:00?
На жаль, ні. Такі замовлення відправляються на наступний день.
Чи можна відправити замовлення через УкрПошту чи іншу пошту?
На жаль, ні. Усі відправлення здійснюються з Нової Пошти.
Чи можливий самовивіз?
Така можливість відсутня.
Чи можу я повернути товар, і в яких випадках?

У Вас є можливість протягом 14-днів після отримання, прийняти рішення. Якщо товар не підійде Вам у зазначений термін, його можливо повернути. В такому випадку необхідна наявність товарного чеку, а сам товар має зберегти свій товарний вигляд (не був у використанні), фірмові бірки, ярлики і оригінальну упаковку. Доставка повернення сплачується покупцем. 
Товар, який підлягає поверненню, повинен бути відправлений на адресу, яка вказана у кожному бланку повернення, на відділення Нової Пошти. Зворотню доставку оплачує клієнт. Після отриманням нами товару, він перевіряється на складі працівниками та формується повернення коштів на картку покупця, впродовж до 5 банківських днів після отримання товару. Детальніше у розділі повернення*  

Якщо брак, як діяти?

Якщо виявили під час розпаковки чи протягом 14 днів, з моменту отримання, то можна повернути за умов, що товар не використовувався. В такому випадку необхідна наявність товарного чеку, а сам товар має зберегти свій товарний вигляд (не був у використанні), фірмові бірки, ярлики і оригінальну упаковку. Доставка повернення сплачується покупцем. 
Якщо ж грали у футбол, ходили по калюжах, чи інше, то це пошкодження під час експлуатації, а не брак. У такому випадку, ми не можемо опрацювати це як брак.
 

Чи можливе гарантійне обслуговування у разі втрати товарного чеку?

Така можливість відсутня через те, що чек є документальним підтвердженням того, що Ви здійснювали покупку в інтернет-магазині 7dreamsport.ua.

Дропшипінг

Як оформити замовлення?
Оплата здійснюється за допомогою Вашої банківської картки через систему FONDY, одразу після оформлення замовлення. Для підтвердження оплати на Ваш телефон буде надіслано смс. Кошти зараховуються протягом 2-х годин без сплати Вами за комісію. Після оплати Ваше замовлення якнайшвидше готується на відправку.
Який у вас графік?
Наші менеджери працюють:
Пн-Пт – з 09:00 до 18:00 (обід з 13:00 до 14:00).
Сб – з 09:00 до 14:00.
В ці дні відбувається обробка та відправлення замовлень.
Нд.— вихідний.
Чи є мінімальне замовлення на дроп?
Мінімальної суми замовлення немає. Форма розрахунку з нами — 100% передоплата на розрахунковий рахунок. З кінцевим покупцем ви здійснюєте розрахунок самостійно.
Можу здійснити замовлення по телефону?
Всі замовлення ви здійснюєте через особистий кабінет на нашому сайті, який ми вам створимо при реєстрації вас, як партнера. У кабінеті ви будете бачити ціни з відображенням вашої знижки, а також усю історію замовлень. Візуальна інструкція тут.
Чи може бути, що товару чи розміру немає на сайті, але у вас у наявності є?
На сайті вказані тільки ті товари і розміри, які є у наявності, якщо чогось немає на сайті — цього немає у наявності.
Можу відправити замовлення через УкрПошту чи іншу пошту? ( не НП)
Усі відправлення здійснюються з Нової Пошти.
Можна працювати без передоплати?
Опція «післяплати» відсутня. Ви повинні зробити 100% передоплату для оформлення відправки. Ми зробили це, щоб не враховувати витрати на повернення у ціну на товар, а дати максимально вигідну цінову пропозицію для вас.
Як сформувати ТТН в кабінеті в форматі – Зебра?
Формуєте ТТН в кабінеті Нової Пошти, зберігаєте в форматі “зебра” (100Х100) розширення PDF.
Дивись тут Як сформувати ТТН?
При оформлені замовлення – вказувати свої дані чи дані клієнта?
Ви можете вказувати як свої дані, так і дані клієнта.
Чи можу я використовувати ваші фото з Інстаграм?
Так, звісно ви можете використовувати наші фото в інстаграм.
Мені потрібно весь товар виставляти до себе на сайт? Чи ні?
Ні, ви можете продавати той товар, який актуальний і релевантний вашій цільовій аудиторії.
Чи є у вас повернення і в яких випадках?
У нас є повернення. І працюємо згідно закону про захист прав споживача. Для того, щоб товар повернути — необхідно це зробити протягом 14 днів, з моменту отримання і він повинен бути у тому ж стані, у якому вам його відправили і в тій же упаковці, зі всіма бірками і лейблами.
Що якщо брак?
Якщо виявили під час розпаковки чи протягом 14 днів, то можна повернути за умов, що товар не використовувався. Якщо ж грали у футбол, ходили по калюжах, чи інше, то це пошкодження під час експлуатації, а не брак. У такому випадку, ми не можемо опрацювати це як брак.
Які у вас наявні додаткові знижки?
Отримати пропозицію по збільшенню знижки можливо у випадку успішного старту та виконання усіх мінімальних місячних замовлень. Такі пропозиції менеджер формує індивідуально.
Я бачив у вас вказано, що працюєте лише по 100% передоплаті. Мені такий спосіб оплати не підходить, що тоді?
З вашим клієнтом, ви працюєте, як вам зручно, по передоплаті або по наложенному платежу. З нами форма розрахунку — 100% передоплата.
Чи відправлено замовлення? / Чому не відправлено замовлення?
Якщо замовлення складене до 12:00 і оплачене до 12:00, то відправка відбувається у той же день. Якщо замовлення складене після 12:00, то відправка відбувається на наступний день, за умови здійснення оплати.

Увага! Субота у нас скорочений день, якщо замовлення складене до 11:00 і оплачене до 11:00, то відправка відбувається у той же день. Замовлення відправляємо Новою Поштою. Вартість доставки оплачуєте ви, за тарифами Нової Пошти.

Гурт

Який у вас графік?
Наші менеджери працюють:
Пн-Пт – з 09:00 до 18:00 (обід з 13:00 до 14:00).
Сб – з 09:00 до 14:00.
У ці дні відбувається обробка та відправлення замовлень.
Нд.— вихідний.
Рекламація, як я можу повернути товар із браком?
У випадку виявлення браку — складається рекламація та проводиться експертиза товару, після чого можливе повернення. У випадку браку, чи невідповідностей ви формуєте повернення. При повідомленні нас про повернення по причині браку — надсилайте фото/відеопідтвердження дефекту. Для того, щоб ми розглянули вашу рекламацію потрібно, щоб ви заповнили форму за посиланням Форма.
Чи можна зробити повернення?
Повернення чи обмін товару неможливий.
Яка сума по замовлені?
Ціна, яку ви повинні сплатити, присилається у рахунку на оплату в email листі, котрий приходить на пошту, вказану при реєстрації, або ж на сайті в розділі «Мої замовлення».
Які Реквізити?
Реквізити вам автоматично відправляють на пошту разом із замовленим товаром та сумою.
Чи відправлено замовлення? / Чому не відправлено замовлення?
Якщо замовлення складене до 12:00 і оплачене до 12:00, то відправка відбувається у той же день. Якщо замовлення складене після 12:00, то відправка відбувається на наступний день, за умови здійснення оплати.

Увага! Субота у нас скорочений день, якщо замовлення складене до 11:00 і оплачене до 11:00, то відправка відбувається у той же день. Замовлення відправляємо Новою Поштою. Вартість доставки оплачуєте ви, за тарифами Нової Пошти.
Чи можна скасувати замовлення?
Ви можете скасовувати замовлення до 12:00
Загальна сума по моїх замовленнях?
Загальну суму по замовленнях ви можете знайти в розділі “Мої замовлення” на сайті
Як зробити відправку на мого клієнта?
Замовлення може бути відправлене на вашого клієнта. Вам потрібно створити ТТН на клієнта самостійно та добавити її до замовлення в форматі зебри.
Чи є місячний план?
Так, місячний план узгоджується індивідуально з менеджером.
Чи можна отримати знижку додаткову на замовлення?
Отримати пропозицію по збільшенню знижки можливо у випадку успішного старту та виконання усіх мінімальних місячних замовлень. Такі пропозиції менеджер формує індивідуально.
Чи можна відправити замовлення, яке було створено після 14:00?
На жаль, ні такі замовлення відправляються на наступний день.
Чи можна самовивіз забрати раніше 16:00?
На жаль, ні. Самовивіз з 16:00 до 17:40.
Як я можу сформувати замовлення на сайті?
Інформацію по формуванні замовлення ви можете переглянути тут.