Дропшипінг

Як оформити замовлення?
Всі замовлення здійснюються через наш сайт 7dreamsport.ua. На сайті вказані тільки ті товари і розміри, які є в наявності. Якщо чогось немає на сайті — цього немає у наявності. На сайті вказані роздрібні ціни. Ціна, яку ви повинні сплатити, присилається у рахунку на оплату в email листі, котрий приходить на пошту, вказану при реєстрації. Візуальна інструкція тут.
Який у вас графік?
Наші менеджери працюють:
Пн-Пт – з 09:00 до 18:00 (обід з 13:00 до 14:00).
Сб – з 09:00 до 14:00.
В ці дні відбувається обробка та відправлення замовлень.
Нд.— вихідний.
Чи є мінімальне замовлення на дроп?
Мінімальної суми замовлення немає. Форма розрахунку з нами — 100% передоплата на розрахунковий рахунок. З кінцевим покупцем ви здійснюєте розрахунок самостійно.
Можу здійснити замовлення по телефону?
Всі замовлення ви здійснюєте через особистий кабінет на нашому сайті, який ми вам створимо при реєстрації вас, як партнера. У кабінеті ви будете бачити ціни з відображенням вашої знижки, а також усю історію замовлень. Візуальна інструкція тут.
Чи може бути, що товару чи розміру немає на сайті, але у вас у наявності є?
На сайті вказані тільки ті товари і розміри, які є у наявності, якщо чогось немає на сайті — цього немає у наявності.
Можу відправити замовлення через УкрПошту чи іншу пошту? ( не НП)
Усі відправлення здійснюються з Нової Пошти.
Можна працювати без передоплати?
Опція «післяплати» відсутня. Ви повинні зробити 100% передоплату для оформлення відправки. Ми зробили це, щоб не враховувати витрати на повернення у ціну на товар, а дати максимально вигідну цінову пропозицію для вас.
Як сформувати ТТН в кабінеті в форматі – Зебра?
Формуєте ТТН в кабінеті Нової Пошти, зберігаєте в форматі “зебра” (100Х100) розширення PDF.
Дивись тут Як сформувати ТТН?
При оформлені замовлення – вказувати свої дані чи дані клієнта?
Ви можете вказувати як свої дані, так і дані клієнта.
Чи можу я використовувати ваші фото з Інстаграм?
Так, звісно ви можете використовувати наші фото в інстаграм.
Мені потрібно весь товар виставляти до себе на сайт? Чи ні?
Ні, ви можете продавати той товар, який актуальний і релевантний вашій цільовій аудиторії.
Чи є у вас повернення і в яких випадках?
У нас є повернення. І працюємо згідно закону про захист прав споживача. Для того, щоб товар повернути — необхідно це зробити протягом 14 днів, з моменту отримання і він повинен бути у тому ж стані, у якому вам його відправили і в тій же упаковці, зі всіма бірками і лейблами.
Що якщо брак?
Якщо виявили під час розпаковки чи протягом 14 днів, то можна повернути за умов, що товар не використовувався. Якщо ж грали у футбол, ходили по калюжах, чи інше, то це пошкодження під час експлуатації, а не брак. У такому випадку, ми не можемо опрацювати це як брак.
Які у вас наявні додаткові знижки?
Отримати пропозицію по збільшенню знижки можливо у випадку успішного старту та виконання усіх мінімальних місячних замовлень. Такі пропозиції менеджер формує індивідуально.
Я бачив у вас вказано, що працюєте лише по 100% передоплаті. Мені такий спосіб оплати не підходить, що тоді?
З вашим клієнтом, ви працюєте, як вам зручно, по передоплаті або по наложенному платежу. З нами форма розрахунку — 100% передоплата.
Чи відправлено замовлення? / Чому не відправлено замовлення?
Якщо замовлення складене до 12:00 і оплачене до 12:00, то відправка відбувається у той же день. Якщо замовлення складене після 12:00, то відправка відбувається на наступний день, за умови здійснення оплати.

Увага! Субота у нас скорочений день, якщо замовлення складене до 11:00 і оплачене до 11:00, то відправка відбувається у той же день. Замовлення відправляємо Новою Поштою. Вартість доставки оплачуєте ви, за тарифами Нової Пошти.

Гурт

Який у вас графік?
Наші менеджери працюють:
Пн-Пт – з 09:00 до 18:00 (обід з 13:00 до 14:00).
Сб – з 09:00 до 14:00.
У ці дні відбувається обробка та відправлення замовлень.
Нд.— вихідний.
Рекламація, як я можу повернути товар із браком?
У випадку виявлення браку — складається рекламація та проводиться експертиза товару, після чого можливе повернення. У випадку браку, чи невідповідностей ви формуєте повернення. При повідомленні нас про повернення по причині браку — надсилайте фото/відеопідтвердження дефекту. Для того, щоб ми розглянули вашу рекламацію потрібно, щоб ви заповнили форму за посиланням Форма.
Чи можна зробити повернення?
Повернення чи обмін товару неможливий.
Яка сума по замовлені?
Ціна, яку ви повинні сплатити, присилається у рахунку на оплату в email листі, котрий приходить на пошту, вказану при реєстрації, або ж на сайті в розділі «Мої замовлення».
Які Реквізити?
Реквізити вам автоматично відправляють на пошту разом із замовленим товаром та сумою.
Чи відправлено замовлення? / Чому не відправлено замовлення?
Якщо замовлення складене до 12:00 і оплачене до 12:00, то відправка відбувається у той же день. Якщо замовлення складене після 12:00, то відправка відбувається на наступний день, за умови здійснення оплати.

Увага! Субота у нас скорочений день, якщо замовлення складене до 11:00 і оплачене до 11:00, то відправка відбувається у той же день. Замовлення відправляємо Новою Поштою. Вартість доставки оплачуєте ви, за тарифами Нової Пошти.
Чи можна скасувати замовлення?
Ви можете скасовувати замовлення до 12:00
Загальна сума по моїх замовленнях?
Загальну суму по замовленнях ви можете знайти в розділі “Мої замовлення” на сайті
Як зробити відправку на мого клієнта?
Замовлення може бути відправлене на вашого клієнта. Вам потрібно створити ТТН на клієнта самостійно та добавити її до замовлення в форматі зебри.
Чи є місячний план?
Так, місячний план узгоджується індивідуально з менеджером.
Чи можна отримати знижку додаткову на замовлення?
Отримати пропозицію по збільшенню знижки можливо у випадку успішного старту та виконання усіх мінімальних місячних замовлень. Такі пропозиції менеджер формує індивідуально.
Чи можна відправити замовлення, яке було створено після 14:00?
На жаль, ні такі замовлення відправляються на наступний день.
Чи можна самовивіз забрати раніше 16:00?
На жаль, ні. Самовивіз з 16:00 до 17:40.
Як я можу сформувати замовлення на сайті?
Інформацію по формуванні замовлення ви можете переглянути тут.