Контактний номер телефону
(0800) 354 104

Для чого бренди використовують джингли в рекламі?

Помічали, що певні коротенькі мелодії або приспівки асоціюються у нас з тим чи іншим брендом. Навіть не бачачи реклами, з кількох нот ми вже можемо відгадати продукт, про який йтиме мова. Це і є ті самі джингли – коротенькі аудіотреки, цілісні музичні фрази, тривалістю зазвичай від 3 до 15 секунд.

Jingle —  ефективний маркетинговий інструмент. У чому секрет?

Насправді рекламні джингли не є новинкою у сфері маркетингу. Короткі мелодійні фрази почали використовуватися в рекламних кампаніях ще в 20-х роках минулого століття. Музична реклама на радіо стала останнім шансом для порятунку бізнесу виробника пшеничних пластівців. Вже розглядалося питання про закриття бізнесу, проте експеримент показав, що після ефіру попит на пластівці Wheaties стрімко зріс у регіоні, було прийнято рішення ротувати джингл на національному рівні. Як наслідок – продукт користується популярністю й досі.

Особливість джинглів у їх простоті, зрозумілості та запам'ятовуваності. Музика має величезний вплив на нашу свідомість. Певні мелодії та ритми здатні вводити нас в той чи інший емоційний стан. Саме тому при створенні джинглу перш за все аналізується продукт та бренд, визначаються для нього асоціативні емоції. Приміром, всього лиш коротенька приспівка «Мммм… Данон» навіює слухачу стан легкості та задоволення. А згадаймо фразу «Всі в захваті від тебе, а ти від Maybelline». Отут вже виникають асоціації з жіночністю, чарівністю, бездоганним образом, впевненістю.

Формат аудіо сприймається користувачами геть по-іншому, аніж інші способи донесення інформації. Явище «банерна сліпота», що вже досить давно відоме маркетологам, не притаманне аудіороликам. Мозок людини ще не здатен ігнорувати аудіоінформацію. Окрім того, сприймаючи лише звук і абстрагуючись від картинки, людська уява отримує можливість самостійно домальовувати асоціативний ряд.

Основою вдалого джингла є поєднання мелодії, назви бренду, слогану. Кожен, безперечно, опинявся в ситуації, коли якийсь музичний уривок надовго «засідав» у голові. Простий, легкий для запам'ятовування джингл постійно прокручуватиметься в головах споживачів, тим самим нагадуючи про продукт.

Музична композиція здатна викликати ту чи іншу емоцію, але проспівування (промовляння) імені бренду в джинглі допомагає пов'язати в уяві людини саме цих асоціацій саме з цим продуктом. Влучний слоган здатен доповнити, додати насиченості барв образам. При створенні джинглу важливим є кожен нюанс – і мелодія, і фраза, і тривалість треку, і навіть вибір голосу чи голосів для озвучування.

 

Як джингли допомагають у просуванні бренду?

  • Джингл привертає увагу, легко запам'ятовується та стає своєрідним ідентифікатором бренду чи продукту. Хороший джингл стає ефективним маркетинговим інструментом, його можна використовувати не лише в трансляції рекламних роликів, а й при створенні презентацій, в торговельних залах, на корпоративних заходах.

  • Рекламні джингли формують образ бренду, будують в уяві споживача потужні асоціативні зв'язки між компанією та певними образними характеристиками (якістю, надійністю, корисністю, натуральністю, зручністю, практичністю, легкістю, задоволенням тощо).

  • М'яко, проте цілеспрямовано діють на свідомість аудиторії, допомагають донести до клієнта цінності бренду.

  • Джингли надають рекламним роликам яскравішого емоційного забарвлення, допомагають створити правильний настрій.

Створення джинглу – серйозний кропіткий процес, що потребує залучення багатьох фахівців. Часто для рекламних роликів використовують музичні треки відомих виконавців. До того, відомі прецеденти, коли завдяки рекламі композиції отримували нове життя. Згадаймо лише про славнозвісний рекламний ролик бритви Venus. Проте слід бути обережними з використанням треків відомих музикантів, адже існує великий ризик того, що акцент уваги споживача буде зміщено не на продукт, а на виконавця.

Ми використовуємо Cookies, щоб користуватись сайтом було зручніше.