Роздрібні покупки

Як оформити замовлення?
Всі замовлення здійснюються через наш сайт 7dreamsport.ua. На сайті вказані тільки ті товари і розміри, які є в наявності. Ціна, яку ви повинні сплатити, вказана в кожній картці товару. Також у корзині в колонці «ціна».
Чи можлива відправка замовлення післяплатою?
Так, ми відправляємо замовлення з післяплатою. Під час оформлення замовлення – оберіть в меню оплата : «Оплата готівокою при отриманні». Оплата здійснюється готівкою при отриманні товару на відділенні «Нова пошта». Ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Вашому замовленню, а також погоджуєтесь із зовнішнім виглядом товару, його комплектацією та не маєте претензій до інтернет-магазину та компанії перевізника.
Як оплатити замовлення банківською картою?
Оплата здійснюється за допомогою Вашої банківської картки через систему LiqPay, одразу після оформлення замовлення. Для підтвердження оплати на Ваш телефон буде надіслано смс. Кошти зараховуються протягом 2-х годин без сплати Вами за комісію. Після оплати Ваше замовлення якнайшвидше готується на відправку.

* Перед оплатою необхідно перевірити:

  • можливість оплати покупок Вашою карткою в Інтернеті;
  • наявність коштів на карті для оплати обраної покупки;
  • термін дії картки.
     
Це оригінал? (Nike, Jordan, New Balance, Puma, Adidas, 47 Brand)
Так, ми співпрацюємо виключно з офіційними дистриб’юторами в Україні.
Як визначити розмір?
На сайті реалізовано різні розмірні сітки : EU,UK,US,СМ. Проте, якщо сумніваєтесь в розмірі,- скористайтесь спеціальним модулем - «Приміряти онлайн», який знаходиться під наявними розмірами товару. Введіть особисті дані, і система згенерує найбільш підходящий розмір, виходячи із заданих параметрів.
Який у вас графік роботи?

Наші менеджери працюють:
Пн-Пт – з 09:00 до 17:30.
Сб – з 09:00 до 14:00.
В ці дні відбувається обробка та відправлення замовлень.
Нд.— вихідний.
 

Коли відправляєте замовлення?

Якщо замовлення сформоване на сайті до 12:00, то відправка відбувається у той же день. Якщо замовлення сформоване після 12:00, то відправка відбувається на наступний день.

Увага!Субота скорочений день, якщо замовлення складене до 12:00, то відправка відбувається у той же день. Замовлення, сформовані після 12.00, суботи – будуть оброблені і відправлені в понеділок. Доставка по Україні 1-3 дні. Замовлення відправляємо Новою Поштою. Вартість доставки оплачує клієнт, за тарифами Нової Пошти.
 

Чи можна відправити замовлення, яке було створено після 12:00?
На жаль, ні. Такі замовлення відправляються на наступний день.
Чи можна відправити замовлення через УкрПошту чи іншу пошту?
На жаль, ні. Усі відправлення здійснюються з Нової Пошти.
Чи можливий самовивіз?
Така можливість відсутня.
Чи можу я повернути товар, і в яких випадках?

У Вас є можливість протягом 14-днів після отримання, прийняти рішення. Якщо товар не підійде Вам у зазначений термін, його можливо повернути. В такому випадку необхідна наявність товарного чеку, а сам товар має зберегти свій товарний вигляд (не був у використанні), фірмові бірки, ярлики і оригінальну упаковку. Доставка повернення сплачується покупцем. Товар, який підлягає поверненню, повинен бути відправлений на адресу, яка вказана у кожному бланку повернення, на відділення Нової Пошти. Зворотню доставку оплачує клієнт. Після отриманням нами товару, він перевіряється на складі працівниками та формується повернення коштів на картку покупця, впродовж до 10 банківських днів після отримання товару. Детальніше у розділі повернення*  

Який товар не підлягає поверненню?

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Якщо брак, як діяти?

Якщо виявили під час розпаковки чи протягом 14 днів, з моменту отримання, то можна повернути за умов, що товар не використовувався. В такому випадку необхідна наявність товарного чеку, а сам товар має зберегти свій товарний вигляд (не був у використанні), фірмові бірки, ярлики і оригінальну упаковку. Доставка повернення сплачується покупцем. 
Якщо ж грали у футбол, ходили по калюжах, чи інше, то це пошкодження під час експлуатації, а не брак. У такому випадку, ми не можемо опрацювати це як брак.
 

Чи можливе гарантійне обслуговування у разі втрати товарного чеку?

Така можливість відсутня через те, що чек є документальним підтвердженням того, що Ви здійснювали покупку в інтернет-магазині 7dreamsport.ua.

Дропшипінг

Як стати дропшипером?
Щоб стати дропшипером, необхідно заповнити анкету реєстрації партнера, та зареєструватись в кабінет дропшипера, доступ до якого ви отримаєте після ознайомлення з умовами співпраці.
Як оформити замовлення?
Замовлення по дропшиппінгу оформляються тільки на сайті через особистий кабінет дропшипера. Після авторизації в свій кабінет, додаєте товар в кошик, та вказуєте там всю необхідну інформацію для відправки та обираєте спосіб оплати. Якщо ваш клієнт хоче оплатити замовлення при отриманні, тоді обираєте спосіб оплати «Накладений платіж», та після того, як клієнт забере своє замовлення – ви отримаєте вашу коміссію, яка виплачується один раз в тиждень. Якщо клієнт оплатив вам товар повністю, тоді ви обираєте спосіб оплати «Оплата на рахунок», після чого вам на пошту прийде накладна з реквізитами для оплати. Оплачуєте товар по вашій партнерській ціні, яка вказана в особистому кабінеті.
Який у вас графік?
Наші менеджери працюють:
Пн-Пт – з 09:00 до 17:30 (обід з 12:00 до 13:00).
Сб – з 09:00 до 14:00.
В ці дні відбувається обробка та відправлення замовлень.
Нд.— вихідний.
Чи є мінімальне замовлення на дроп?
Мінімальної суми замовлення немає.
Чи може бути, що товару чи розміру немає на сайті, але у вас у наявності є?
На сайті вказані тільки ті товари і розміри, які є у наявності, якщо чогось немає на сайті — цього немає у наявності.
Можу відправити замовлення через УкрПошту чи іншу пошту? ( не НП)
Усі відправлення здійснюються з Нової Пошти.
Як відправити замовлення по власній ТТН?
Формуєте ТТН в кабінеті Нової Пошти, зберігаєте в форматі “зебра” (100Х100) розширення PDF. В кошику в розділі доставка обираєте «Власна ТТН» та прикріпляєте збережену накладну. Дивись тут Як сформувати ТТН?
При оформлені замовлення – вказувати свої дані чи дані клієнта?
Всі ваші замовлення ми можемо відправляти одразу
Чи можу я використовувати ваші фото з Інстаграм?
Так, звісно ви можете використовувати наші фото в інстаграм.
Мені потрібно весь товар виставляти до себе на сайт? Чи ні?
Ні, ви можете продавати той товар, який актуальний і релевантний вашій цільовій аудиторії.
Чи є у вас повернення та обмін, і в яких випадках?
У нас немає обміну, але є повернення. Ми працюємо згідно закону про захист прав споживача. Для того, щоб товар повернути — необхідно це зробити протягом 14 днів, з моменту отримання і він повинен бути у тому ж стані, у якому вам його відправили і в тій же упаковці, зі всіма бірками і лейблами. Правила повернення вказані в умовах співпраці з нами.
Що якщо брак?
Якщо виявили під час розпаковки чи протягом 14 днів, то можна повернути за умов, що товар не використовувався. Якщо ж грали у футбол, ходили по калюжах, чи інше, то це пошкодження під час експлуатації, а не брак. У такому випадку, ми не можемо опрацювати це як брак.
Чи відправлено замовлення? / Чому не відправлено замовлення?
Якщо замовлення складене до 12:00 і оплачене до 12:00, то відправка відбувається у той же день. Якщо замовлення складене після 12:00, то відправка відбувається на наступний день, за умови здійснення оплати.

Увага! Субота у нас скорочений день, якщо замовлення складене до 11:00 і оплачене до 11:00, то відправка відбувається у той же день.
Не прийшов лист з реквізитами на пошту, що робити?
Якщо ви після оформлення замовлення з оплатою на рахунок не отримали лист на електронну пошту, тоді ви можете подивитись актуальні реквізити в нашому ТГ-каналі, запис з реквізитами буде прикріплений, та оплачувати замовлення не чекаючи листа.
Чи можна відправити декілька замовлень однією посилкою?
Ні! Кожне оформлене замовлення їде окремою посилкою, навіть якщо це замовлення на одну адресу чи клієнта.
Я або мій клієнт з Івано-Франківська, можна отримати замовлення самовивозом?
Так, в нас є самовивіз для партнерів з 16:00 до 17:00, за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Вовчинецька 225Н. Ви можете оплатити замовлення готівкою у нас в бухгалтерії. Для вашого клієнта самовивізу не може бути.
Як скасувати замовлення?
Щоб скасувати замовлення, необхідно написати в наш чат-бот, або зателефонувати на наш номер, вказаний в контактах на сайті. Скасувати замовлення можливо на протязі 2-х годин після оформлення, але не пізніше 13:00. Якщо ви замовлення склали після 13:00, тоді ви його можете скасувати до 12:00 наступного дня.
Як почати продавати?
Для початку, ви можете почати публікувати оголошення на дошках оголошень, таких як: OLX. shafa, Izi, besplatka, obyava, lb, ukrmarket. Також, ви можете публікувати оголошення в соцмережах, або ж пропонувати своїм друзям та знайомим. Як створювати оголошення, створювати сторінку для продажу або ж інтернет-магазин - ви зможете дізнатись в пошуку інтернету.
Як підтвердити що це оригінал?
На нашому сайті, в розділі «Про нас», де можна завантажити сертифікати якості брендів в форматі pdf, які ви можете використовувати для свої рекламних компаній. І також, будь-який товар можна перевірити по QR-коду, який міститься на кожній упакопці товару, після сканування якого відкриватиметься офіційний сайт бренду.
Як я отримаю свій заробіток??
Виплату заробітку дропшиперам проводимо раз в тиждень, кожну середу, якщо ви склали заявку на виплату до кінця вівторка. Заявка на виплату складається одноразово з усіма необхідними даними. Потім виплата проводиться кожного тижня по створеній заявці при наявності заробітку.
Для чого заповнювати дані паспорта та ІПН для виплати?
Наша компанія працює офіційно та сплачує усі податки. Згідно чинного законодавства України, а саме ст. 14 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний здійснити ідентифікацію отримувача коштів.

Листом від 13.04.2020 №25-0006/18603 Національний банк надав банкам можливість самостійно визначати перелік обов'язкових даних для ідентифікації платника та отримувача коштів.

АТ КБ "Приватбанк" для ідентифікації отримувача платежу вимагає від ініціатора платежу наступні дані: номер рахунку та ідентифікаційний номер. Це встановлені банком вимоги, яких ми повинні дотримуватись для можливості здійснення платежів.
Чи є у вас вигрузка товарів на сайт або маркетплейс?
Так, в нас є 2 формати вигрузок: xls та xml, які можна завантажити в особистому кабінеті дропшипера в розділі «Мої прайси». А також вигрузку для Prom.ua можете знайти в умовах співпраці з нами.

Гурт

Який у вас графік?
Наші менеджери працюють:
Пн-Пт – з 09:00 до 18:00 (обід з 13:00 до 14:00).
Сб – з 09:00 до 14:00.
У ці дні відбувається обробка та відправлення замовлень.
Нд.— вихідний.
Рекламація, як я можу повернути товар із браком?
У випадку виявлення браку — складається рекламація та проводиться експертиза товару, після чого можливе повернення. У випадку браку, чи невідповідностей ви формуєте повернення. При повідомленні нас про повернення по причині браку — надсилайте фото/відеопідтвердження дефекту. Для того, щоб ми розглянули вашу рекламацію потрібно, щоб ви заповнили форму за посиланням Форма.
Чи можна зробити повернення?
Повернення чи обмін товару неможливий.
Яка сума по замовлені?
Ціна, яку ви повинні сплатити, присилається у рахунку на оплату в email листі, котрий приходить на пошту, вказану при реєстрації, або ж на сайті в розділі «Мої замовлення».
Які Реквізити?
Реквізити вам автоматично відправляють на пошту разом із замовленим товаром та сумою.
Чи відправлено замовлення? / Чому не відправлено замовлення?
Якщо замовлення складене до 12:00 і оплачене до 12:00, то відправка відбувається у той же день. Якщо замовлення складене після 12:00, то відправка відбувається на наступний день, за умови здійснення оплати.

Увага! Субота у нас скорочений день, якщо замовлення складене до 11:00 і оплачене до 11:00, то відправка відбувається у той же день. Замовлення відправляємо Новою Поштою. Вартість доставки оплачуєте ви, за тарифами Нової Пошти.
Чи можна скасувати замовлення?
Ви можете скасовувати замовлення до 12:00
Загальна сума по моїх замовленнях?
Загальну суму по замовленнях ви можете знайти в розділі “Мої замовлення” на сайті
Як зробити відправку на мого клієнта?
Замовлення може бути відправлене на вашого клієнта. Вам потрібно створити ТТН на клієнта самостійно та добавити її до замовлення в форматі зебри.
Чи є місячний план?
Так, місячний план узгоджується індивідуально з менеджером.
Чи можна отримати знижку додаткову на замовлення?
Отримати пропозицію по збільшенню знижки можливо у випадку успішного старту та виконання усіх мінімальних місячних замовлень. Такі пропозиції менеджер формує індивідуально.
Чи можна відправити замовлення, яке було створено після 14:00?
На жаль, ні такі замовлення відправляються на наступний день.
Чи можна самовивіз забрати раніше 16:00?
На жаль, ні. Самовивіз з 16:00 до 17:40.
Як я можу сформувати замовлення на сайті?
Інформацію по формуванні замовлення ви можете переглянути тут.