Блоги

  • Завершення циклу товарообігу відбувається саме в момент надходження продукту до кінцевого споживача. Роздрібна торгівля і є тим етапом, на якому відбувається продаж товарів покупцю для задоволення останнім особистих потреб. Це означає, що роздрібною торгівлею не можна вважати продаж устаткування, обладнання, запчастин чи навіть продуктів, якщо в майбутньому вони використовуватимуться для розвитку бізнесу (виробництво, сфера надання послуг, сфера громадського харчування тощо).
  • Сьогодні взуття з сіткою — це обов’язків елемент повсякденного гардероба для багатьох людей. Але, як відомо, сітка — делікатний матеріал, який легко пошкодити, а також нескладно забруднити. Щоб взуття не перетворювалося на скупчення пилу, важливо обрати правильний догляд за кросівками з сіткою — після прогулянок хоча б протирати їх м’якою губкою від пилу. Сітка — матеріал складний для очищення, бо пил та інші забруднення забиваються в секції, а також осідають на матеріалі. Але що робити, якщо кросівки все ж таки сильно забруднилися? Прати у машинці? Ні, не варто — занадто агресивне середовище, високий ризик втратити цілісність взуття. Тоді як прати кросівки з сіткою?  
  • Зовнішня реклама тривалий час була і лишатиметься одним з найпоширеніших маркетингових інструментів. Для цього існує цілий ряд причин. Основними з них є: помітність;  чіткість та лаконічність;  інформативність;  значне охоплення аудиторії;  неможливість заблокувати чи відфільтрувати рекламні повідомлення. Зважаючи на принцип взаємодії зі споживачем, рекламні носії для зовнішньої реклами розташовують в місцях зі значним людським потоком. Основним їх завданням є привернення уваги осіб, що проходять повз, знайомство громадськості з брендом та продуктом, підвищення запам'ятовуваності товару. Однак, аби виділитись серед конкурентів, компаніям доводиться шукати нові креативні підходи для створення рекламних кампаній, використовувати нові інструменти та інноваційні технології. Одним із популярних маркетингових трендів останніх років стала інтерактивна реклама.
  • Прийнято вважати, що біговий сезон закінчується на початку осені, і далі починається міжсезоння. Не рекомендується забувати про фізичні навантаження та пробіжки на цей час, бо можна втратити форму, знизивши дисципліну. До відкриття бігового сезону ви зможете бути вже підготовленими — у формі, з хорошим темпом дихання, і тоді після забігу не буде ломити тіло. Але осінь — це не найтепліший сезон. Тож важливо підібрати одяг для бігу, щоб було комфортно та досить тепло.
  • Завдання будь-якої реклами ― ефективне просування продукту і, як наслідок, збільшення продажів компанії. Проте перенасичення інформаційного простору рекламними повідомленнями спричинило стабільний спад їх ефективності. В маркетингу з'явилося визначення «банерна сліпота» ― явище, при якому свідомість людини абстрагується та блокує сприйняття рекламних сповіщень. Більш ефективним інструментом просування в такій ситуації є прихована реклама, суть якої в органічному вплітанні ненав'язливого згадування про бренд в контент інформаційного або розважального типу.
  • Дівчата навіть у спорті можуть залишатися жіночними — деякі тренування та ігри передбачають у якості форми сукні. Звичайно, багато команд та асоціацій сьогодні відмовляються від примусової форми подібного типу, проте залишаються спортсменки, яким все ще комфортно у спідницях, тому вони охоче вибирають сукні. 
  • 2020 рік став переломним для багатьох сфер економіки. Багатьом компаніям складно адаптуватися до нових умов існування, адже звичні бізнес-моделі не змогли функціонувати належним чином. З'ясуймо, як пандемія вплинула на бізнес, та що допоможе великим та малим підприємствам втриматися на плаву.
  • Підрозділ New Balance Made in USA поповнився новим креативним директором, яким став Тедді Сантіс, більше відомий як засновник Aimé Leon Dore. Бренд регулярно можна помітити у різних колабораціях. І цього разу нею стали нові стильні кросівки New Balance 650R, анонсовані на 2022 рік. На цей час озвучено, що прем’єра очікується навесні, і спочатку купити кросівки Нью Баланс з нової колекції можна буде тільки в обраних магазинах та на сайті бренду.
  • Говорячи про PR (Publik Relations), не варто плутати його з рекламою чи маркетингом в цілому. Якщо метою рекламної кампанії є безпосереднє збільшення продажів, то PR-кампанія ― це діяльність, спрямована на зміцнення іміджу бренду та формуванні тісних зв'язків з громадськістю. PR-кампанія може стати частиною маркетингової стратегії як інструмент, що дозволить підготувати сприятливі умови для запуску реклами.
  • Лосини для фітнесу   — дуже важливий предмет гардероба, який допомагає залишатися у формі та виглядати відмінно навіть у спортивному залі. Найчастіше цей елемент одягу зроблений з нетканого матеріалу, який відмінно тягнеться, підтримує фігуру. Але останнім часом фешн-стилісти рекомендують носити такі лосини та у повсякденному житті. Особливо вдало комплект виглядає з футболкою оверсайз, сумкою через плече та аксесуарами на шиї. Варто відзначити, що у таких образах найчастіше використовується не спортивні, а бавовняні лосини.