Блоги

  • Визначення «тригер» в перекладі з англійської трактується, як спусковий гачок. Якщо ж ми розглядаємо тригери в маркетингу, то це психологічні прийоми, спрямовані на спонукання потенційного клієнта до здійснення цільової дії (підписки, заповнення анкети, замовлення консультації, здійснення покупки тощо). Чому психологічні тригери є настільки дієвими? Річ у тому, що при прийнятті рішень людина зазвичай керується емоціями: страхом, задоволенням, радістю, співчуттям, пристрастю. Завдання тригерів простимулювати виникнення необхідних відчуттів для отримання бажаного ефекту. І хоча з приводу цієї теми вже існує неймовірна кількість досліджень, та ефективності застосування тригерів це не зменшує. Народження викликаних ними емоцій відбувається неконтрольовано на підсвідомому рівні, тому людина не помічає, що потрапляє «на гачок».
  • Кеди Converse вже давно завоювали славу по всьому світу завдяки своєму лаконічному дизайну та комфорту. Не оминула ця інформація і компанії, які почали випускати підроблені моделі, що розрізняються за якістю. І якщо неякісне взуття легко виявити, то репліки класу «люкс» відрізнити від оригіналу не так легко. На що слід звертати увагу при виборі нового взуття і чим підробка видає себе — розповімо у цій статті.
  • Щоб зрозуміти, що таке конверсія, розгляньмо на прикладі поведінку користувачів на сайті. Уявімо, що від реклами, рекомендацій чи з будь-яких інших каналів на ваш ресурс потрапила n-на кількість користувачів. Вони поблукали сторінками сайту, познайомилися з запропонованими товарами чи послугами, можливо навіть отримали консультацію. Проте очевидно, що лише частина відвідувачів здійснить покупку чи скористається послугою. Саме відсоткове співвідношення реальних клієнтів до потенційних і є конверсією.
  • Футбольний м'яч — найважливіше спортивне знаряддя будь-якого матчу, незалежно від того, проводиться він на професійному рівні або у дворі в один з літніх днів. Його якість повинна відповідати запитам гравців. У цій статті розбираємося, на які параметри потрібно звертати увагу при виборі, чим відрізняється м’яч професійних футболістів.
  • Побутує думка, що e-mail маркетинг це вже застарілий інструмент просування бренду. Проте чи варто його недооцінювати? Користувачі інтернет-ресурсів все ще активно підписуються на різного роду розсилки, а відповідно зацікавлені в них. Проблема полягає зовсім в іншому – особа може підписатися не лише на наш магазин, в день на її пошту надходить до 30 листів. Привернути увагу, зацікавити, змусити відкрити, а тим більше перейти за посиланням, вдається одиницям. То чому листи одних брендів досягають високого рівня конверсійності, а email розсилка інших одразу потрапляє у «Спам»?
  • Мода ніколи не стоїть на місці та диктує свої правила навіть у спортивній сфері. Так, слід додавати в образи більше яскравих деталей, комбінувати і доповнювати речі. Про те, за допомогою чого ще можна виглядати стильно і спортивно цього літа, розповідаємо у статті. 
  • Помічали, що певні коротенькі мелодії або приспівки асоціюються у нас з тим чи іншим брендом. Навіть не бачачи реклами, з кількох нот ми вже можемо відгадати продукт, про який йтиме мова. Це і є ті самі джингли – коротенькі аудіотреки, цілісні музичні фрази, тривалістю зазвичай від 3 до 15 секунд.
  • Кросівки — це універсальне взуття, яке давно вийшло за межі спортивного стилю. Їх активно використовують у повсякденному гардеробі, як стильний елемент або навіть родзинку всього образу. А щоб зробити образ оригінальним і ефектним, використовують різну шнурівку. Так, шнурки не тільки відповідають за фіксацію стопи у кросівках, але і є стильним аксесуаром. Існують різні види шнурівок, які підходять під певний стиль або ідею. Є навіть силіконові шнурки для взуття, які не потрібно шнурувати. Вони продаються комплектом з 12 невеликих шнурків, і все, що потрібно — це просто вставити в отвір і зачепити гачок зсередини. Такі шнурки підходять для тих, хто не хоче витрачати час на шнурівку і міняти її під образ. У статті розповідаємо, які бувають види шнурівок та як зав’язати шнурки легко і стильно.
  • Інтенсивний розвиток ринку електронної комерції дає для молодих стартаперів ґрунт для пошуку нових сфер реалізації. Окрім того, масштабуються наявні інтернет-магазини, тому можливість створення та запуску маркетплейсів приваблює все більше активних підприємців.
  • Спортивний стиль в останні роки став особливо популярним. У 2021 році цінується комфорт і функціональність речей. Класикою, яка відповідає всім вимогам сезону, є футболка поло. Її високо оцінюють всі знамениті модельєри та використовують при створенні образів для модних показів. Кожен бренд обов’язково має у своїй колекції різні моделі та силуети такої футболки. Поряд з цим сучасний спорт-шик пропонує нові поєднання. Так в одному луці можуть зустрітися чоловічі футболки-поло і різні спортивні куртки. Це новий погляд на звичний всім одяг. У статті розповідаємо, як поєднувати чоловічу футболку поло і спортивні куртки, які образи можна утворити та як виглядати модно на межі стилів.