Блоги

  • Усі знають tinder, виключно, як платформу для легких знайомств. Проте, чи можливе використання додатку для просування бізнесу? Давайте, для початку, розберемося, що таке тіндер. При реєстрації у мережі користувач створює анкету із зазначенням роду діяльності, інтересів, мети знайомства тощо та додаванням фото профілю. Далі у швидкому повноекранному режимі він має можливість вивчати анкети інших людей та з допомогою свайпу вправо або вліво обирати тих, хто йому сподобався. Якщо реакція з обох сторін буде позитивною і пара співпаде – відкриється чат для спілкування.
  • Спортивний стиль впевнено увійшов у повсякденне життя кожної людини. Ми більше не уявляємо себе без улюблених кросівок або зручних спортивних штанів. І тепер популярність прийшла до спортивного верхнього одягу. Весняний сезон — час змін як у модній індустрії, так і у погоди. Саме навесні ми стикаємося з тим, як складно підібрати відповідний гардероб. Куртки, вітровки, жилети і олімпійки — це елементи спортивного стилю, які рятують від мінливої весняної погоди.
  • Доведено, що запахи впливають на емоційний стан людини значно більше, ніж інші органи чуттів. Для прикладу, людський мозок здатний відновити в пам'яті деталі та асоціації, пов'язані із запахом, з точністю до 65% навіть через рік. В той самий час візуальні, тактильні образи вже через 4 місяці зберігаються всього лиш на 45%.
  • Тренди змінюються практично кожного сезону. І те, що було у моді рік тому, сьогодні вже може очолювати список антитрендів. Одна з причин переходу одягу до розряду антитрендів — він набрид та втратив свою оригінальність. Тому модники регулярно проводять чистку гардероба, позбавляються від тих речей, які перестали бути актуальними та вигідно підкреслювати їх стиль.
  • Ідентичність бренду – сукупність елементів та засобів, що виділяють компанію серед конкурентів, забезпечують створення в уяві клієнта міцних асоціативних зв'язків з її іменем. Фірмовий стиль –  засіб комунікації з аудиторією, можливість через візуальну складову презентувати власні цілі та цінності. Приміром, при згадуванні бренду «Cocа-Cola» у свідомості споживача вибудовуються асоціації з енергією та свіжістю. За таким самим принципом повинна вибудовуватися брендінг стратегія будь-якого молодого бізнесу.
  • Кросівки та кеди міцно увійшли до гардероба сучасної людини.  Це комфортне, надійне та універсальне взуття. Кросівки захищають стопу під час занять спортом і поглинають ударне навантаження. Тому важливо при виборі дивитися на якість матеріалів. Добре чоловіче або жіноче взуття допомагає поліпшити спортивні результати, бо його конструкція призначена для взаємодії з різним покриттям. Наприклад, футбольні бутси в залежності від моделі будуть ідеально підходити для занять як на газоні, так і на паркеті у спортивному залі.
  • Перш ніж, поставити собі запитання « Як розпочати власний бізнес без грошей ?» , варто визначитися з нішею, в якій збираєтеся розвивати діяльність. Від сфери спеціалізації великою мірою залежить і система, за якою функціонуватиме інтернет-магазин , і вибір постачальників.
  • У 2021 році купити спортивні костюми — просто. Це універсальний одяг, який підходить не тільки для спорту, але й для повсякденного життя. І навіть знаходить місце у ділових образах. У тренді комфортний функціональний одяг, і спортивні костюми жіночі 2021 року ідеально підходять під цей параметр. Сучасний спортивний костюм — це комфорт і стиль в одному флаконі. Він ідеально підходить під мінливу весняну погоду. У такому костюмі будь-яка дівчина буде відчувати себе впевнено та комфортно.
  • 2020 рік став визначальним для багатьох сфер існування людства, в тому числі і для сфери бізнесу. Як масштабним брендам, так і локальним місцевим компаніям довелося активізувати роботу в онлайн режимі, щоб донести свій продукт до потенційного клієнта в умовах обмежень та локдаунів. Водночас і споживач змінив свою поведінку в мережі, що сформувало вектор, за яким рухатиметься інтернет-маркетинг в 2021 році. Користувач став мудрішим, вибірковішим та вимогливішим до інформації, яку йому пропонують. Чотири фундаментальні основи, з яких формуватимуться нові тренди в маркетингових стратегіях найближчих років – нативність, персоналізація, клієнтоорієнтованість, автоматизація. Вони стануть визначальним моментом у розподілі рекламних бюджетів між каналами, прийомами та інструментами digital-маркетингу.
  • Компанія Puma вже давно є визнаним лідером серед спортивних брендів. Вона випускає одяг і кросівки не тільки для різних видів спорту, але також для повсякденних образів. Фахівці Puma велику увагу приділяють розвитку спортивних технологій в одязі та взутті. Саме Puma першими застосували вулканізацію для скріплення верху взуття і підошви під пресом.