Контактний номер телефону
(0800) 354 104

Дропшипінг: стратегія виходу на ринок та побудова відносин з клієнтами

Головна перевага дропшипінгу – це те, що ви не потребуєте великих заощаджень, щоб розпочати свій бізнес. Вам потрібні базові знання та розуміння, як ефективно запустити свою справу в інтернеті! В цьому команда 7DREAMSPORT допоможе розібратися! 


Якщо ви вже визначилися з товаром та обрали платформу на якій хочете просувати свій бізнес, варто зосередитися саме на інструментах розвитку магазину.

Залежно від того, що продаєте, можна як працювати з однією соціальною мережею, так і з декількома. Відштовхуватися варто саме від вашої цільової аудиторії. 

 

Як визначити ваших покупців? 

 

Для цього варто скласти свій портрет такої людини. Вам допоможуть прості питання:

  1. Хто вони? Де працюють?
  2. Для чого обирають ваш товар?
  3. На які групи їх можна поділити? 
  4. Фінансові можливості
  5. Де вони вас можуть знайти, щоб придбати товар?

Важливо, щоб те, що ви продаєте задовольняло потреби покупців!

Від портрета вашої аудиторії, можна зрозуміти, де будуть знаходити інформацію потенційні клієнти. 

Instagram активно користуються люди 15-35 років, тому обирають візуально красиві профілі, реагують на таргетовану рекламу та люблять швидкі відповіді на їх питання щодо зацікавленого ними товару.

Facebook підійде для більш дорослої аудиторії 35-55 років. Їм важливо бачити відгуки про магазин, багато інформації щодо товару, доставки та оплати. Для них важлива «довіра до продавця», коли вони купують товар.

Ці соціальні мережі можна поєднувати між собою, але на кожну краще зробити індивідуальний план просування під відповідну цільову аудиторію.

Багато дропшиперів починають саме з соціальних мереж, оскільки це дешево та інтуїтивно зрозуміло для початку роботи. 

 

Як ви можете просувати свій профіль?

 

Таргетована реклама. Вона дозволяє врахувати вік, стать, місце проживання та інші інтереси вашого потенційного покупця. Вона дає доступ до великої аудиторії. Можна збільшувати кількість підписників вашої сторінки, а не тільки продавати товар. Таргетовану рекламу можна налаштовувати як самому, так і залучити спеціаліста.

 

Просування в місцевих групах Facebook/Instagram. Для цього радимо створити перелік груп, який ви зможете використовувати для просування на ринку. Вони є як платні, так і безкоштовні. Вам потрібно обов’язково скласти лаконічне повідомлення та підібрати привабливі фото для повідомлення у групах.

 

Як шукати такі групи у Facebook?

 

У пошуку Facebook варто написати ключові слова («одяг», «Тернопіль» «продам»). Далі починаєте шукати потенційні групи, де ви можете розміщувати свої публікації. Приєднуйтесь та дізнавайтесь правила розміщення інформації про свій магазин.

 

Як шукати такі групи в Instagram?

 

Аналогічно до Facebook, варто шукати у пошуку. Радимо одразу відфільтрувати за локацією. Ще один лайфхак, у багатьох групах які ви знайдете у Facebook, може бути посилання на їх сторінку в Instagram.

 

Використовуйте хештеги. Вистачить до 10 хештегів, але доцільних та робочих. Їх можна знайти у ваших потенційних конкурентів, під публікаціями у групах, де плануєте залишати інформацію про себе. Кожен хештег повинен відповідати тематиці й зображенню на фотографії товару, який продається.

 

Залишайте геотег. Краще для вашого просування вказувати локацію, за ними також шукають в соціальних мережах потрібну річ.

 

Не забувайте перевіряти статистику вашого акаунту. Це варто робити для того, щоб розуміти, які інструменти працюють, а які ні. 


Ми підготували для вас простий чек-лист, тих речей, які ви маєте контролювати хоча б 1 раз у місяць:

 

  1. Яка публікація зібрала найбільше лайків та коментарів? Чому?
  2. Скільки було переглядів публікацій?
  3. Яке охоплення акаунту аудиторії?
  4. Переходи на профіль.
  5. В який день та час найбільш активні ваші підписники?

Для того, щоб переглядати аналітику, потрібно зробити ваш профіль – бізнес-акаунтом та підключити інструменти для перегляду статистики. Далі під кожною публікацією вам буде доступна кнопка з аналітикою, а також можна буде переглядати загальну аналітику для вашого профілю.

 

Розберемо основні моменти у будуванні відносин з вашими клієнтами. 

 

Швидкі відповіді на повідомлення клієнта. Найкраще відповідати до 1 години, бо клієнти можуть писати не тільки вам, але і вашим конкурентам. Але варто все одно встановити робочі години для відповідей, наприклад з 9 до 17, або ж інший для вас зручний час та не намагатися відповідати усім 24/7.

Створити швидкі відповіді на повідомлення (особливо в Instagram): умови доставки, оплата, реквізити, контактні дані й т.д. Так ви будете заощаджувати свій робочий час.

Оформляйте ваші повідомлення зрозуміло. Вставляйте пробіли, використовуйте смайли. Дотримуйтесь граматики та не забувайте про розділові знаки. Це допомагає клієнту краще сприймати інформацію.

Використовуйте техніку – Естафета. Кожна ваша відповідь має бути сформована таким чином, щоб ініціатива залишалася на стороні клієнта. Як це зробити? В кінці повідомлення поставте йому питання, яке інтуїтивно може продовжити вашу розмову.

Залишайтесь ввічливими та коректними у будь-якій ситуації.

Скажіть «Ні» агресивним продажам. Намагайтесь допомогти клієнту закрити його потребу, це допоможе укріпити довіру між вами.

Створіть власну манеру спілкування (Tone of Voice), в якій вам буде комфортно вести діалог.

Підготуйте сценарій розмови, щоб не витрачати час на друкування однакової інформації.

Працюйте із запереченнями. Покажіть співрозмовнику, що ви на його стороні й вам важливо, щоб клієнт залишився задоволеним. Наводьте аргументи, щоб переконати людину.

 

Спілкування в соціальних мережах – це ще одна можливість просувати ваш магазин та підвищити до нього лояльність клієнтів. Нічого не мотивує клієнта повернутися у ваш магазин, як гарне обслуговування. Пам’ятайте про це!

      Ми використовуємо Cookies, щоб користуватись сайтом було зручніше.