Контактний номер телефону
(0800) 354 104

10 найчастіших помилок, які роблять дропшипери

Ми продовжуємо ділитися досвідом, як успішно розпочати власний бізнес з нуля. Практика показує, що дропшипери на початку роблять подібні помилки, тому ми хочемо, щоб ви навчилися їх уникати.

 

Перевірте себе 

 

  1. Довіряти постачальнику, який немає відгуків та підтвердження своєї діяльності.

Найчастіша помилка дропшиперів, що тільки починають – це почати співпрацювати з постачальником, який немає відгуків та конкретних кейсів успіху своїх клієнтів.

Завжди перевіряйте інформацію в інтернеті або соціальних мережах, зараз наявно багато чорних списків таких фірм. Не ведіться на низьку ціну та золоті гори, які обіцяють такі постачальники.

Також, важливо перевірити товар, щоб бути впевненим, що ви продаєте своїм майбутнім клієнтам. 

Наприклад, в 7DREAMSPORT доступна можливість замовити для початку накладним платежем, щоб особисто впевнитись, що товар є оригінальний та якісний. 

 

2. Не аналізувати ринок 

 

Дропшипінг – це сфера, де може відбутися багато змін за короткий проміжок часу, тому потрібно тримати руку на пульсі та враховувати наступні пунки! 

 

  • Хто мої конкуренти? 
  • Які товари зараз популярні?
  • Нові інструменти просування на ринку.
  • Наскільки ефективний є той чи інший метод просування.

На все це можна отримати відповідь під час аналізу ринку 

 

  1. Завищувати або знижувати ціни

 

Проблема у ціноутворенні на товари – одна з найчастіших проблем, яка переслідує дропшиперів, які тільки починають. Зустрічається 2 категорії продавців:

Дропшипери хочуть заробити дуже швидко, тому встановлюють високі ціни на товари в магазині. Клієнти не готові переплачувати за бажану річ.

 

Другий варіант – зниження цін до мінімального заробітку для себе. Це обґрунтовано тим, що така стратегія привертає більшу кількість клієнтів. Але, як результат: клієнтів лише відштовхує мала ціна, заробіток складає копійки та відбувається руйнування адекватних цін на ринку. 

 


Ці варіанти обидва погані. Потрібно встановлювати середню ринкову ціну. 

 

  1. Недооцінювати рекламу


«Я зможу без жодних вкладень в рекламу стати №1 на ринку» – помилкова думка.

Позаяк безкоштовні оголошення, ведення Інстаграму та Фейсбуку може бути недостатньо для ефективних продажів. 

Варто виділяти у своєму бюджеті суму на платні інструменти просування вашого магазину. Це допоможе збільшити вашу аудиторію та заробіток.

Тому на 2 місяць роботи потрібно вже виділяти гроші на рекламу.

 

  1. Працювати за шаблоном

Важливо не забувати про свою індивідуальність. Спробуйте різні методи просування, оформлення дописів. Не розраховуйте лише на постачальника, або на популярність товарів, які ви продаєте. 

 

Дропшипінг – це та сама робота, яка має приносити задоволення вам, а не ставати нудною рутиною. Лише ваш індивідуальний підхід допоможе розвитку вашому бізнесу! 

 

  1. Недооцінювати візуальну частину


Візуальна частина допомагає вивести ваші продажі на новий рівень, тому не нехтуйте цим пунктом. Однотипні фотографії взяті з інтернету або тексти скопійовані у конкурента тільки зашкодять вам. Радимо обов’язково просити у постачальника якісні фотографії, детальний опис товару, а далі лише ваша фантазія та креатив!

 

  1. Боятися спілкуватися з клієнтами


Дропшиперам потрібно зрозуміти, що спілкуватися доведеться багато, якщо вони хочуть отримати клієнтів. Не потрібно боятися вести діалоги, відповідати на дзвінки. Будьте щирими, дотримуйтесь правил етикету та не ігноруйте вашого клієнта.


 

  1. Регулярність

Дропшипінг – це регулярна робота, яка потребує постійної вашої уваги. Він може бути додатковим заробітком, але регулярність постингу та спілкування з клієнтами ніхто не скасовував!

 


Чим більше вкладаєте у розвиток, тим більше отримаєте 

 

  1. Не збирати статистику 

Статистика важлива складова для комплексного розвитку вашого магазину. Виділяйте час для відстежування підписників, кількості продажів, взаємодій ваших підписників. Особливо, якщо ви вирішили запускати рекламу або використовувати платні інструменти, аналіз результатів є обов’язковим.


  1. Впарювати продавати

Наполегливо радимо позбутися такого твердження та працювати чесно зі своїми клієнтами. 

Обман людей не може бути у ваших інтересах, якщо ви плануєте розвиватися свій бізнес 

Помилково думати, що дропшипінг – це легка робота з мінімальним вкладенням ваших зусиль. Ця діяльність, як і будь-яка інша потребує максимальної зосередженості для того, щоб досягти результатів.

Сподіваємось, ця стаття допоможе максимально уникнути помилок у вашій кар’єрі.

      Ми використовуємо Cookies, щоб користуватись сайтом було зручніше.