Менеджери як великих компаній, так і дрібних гравців ринку, стали активно використовувати можливості інтернет платформ для просування бізнесу. Соціальні мережі – це величезний простір для знайомства аудиторії з продуктом. Якщо реклама на Facebook чи Instagram – явище вже доволі звичне, то можливості Tik Tok у багатьох ще на стадії вивчення.
Забавка для підлітків чи перспективна платформа?
То які перспективи для бізнесу може запропонувати вищезгадана соціальна мережа? Щоб з'ясувати це, доведеться розібратися в особливостях її функціонування. При поверхневому аналізі може здатися, що тік ток – це зовсім несерйозна платформа, розрахована виключно на підлітків. Проте статистика та більш глибоке вивчення поведінки користувачів доводить, що розміщення реклами в тік ток може принести не гірші результати, аніж таргетована реклама інстаграм.
- Впродовж останнього року додаток не поступається іншим соціальним мережам за кількістю завантажень;
- Щоденно користувач проводить близько 45 хвилин у TikTok;
- Кількість чоловіків та жінок серед аудиторії приблизно однакова;
- В розрізі вікових груп користувачі у віці від 17 до 25 років займають найбільшу питому вагу, трохи менше становлять юзери у віці від 25 до 34 років.
Здавалося б, аудиторія надто молода, щоб створення реклами, розрахованої на неї, могло дати належний результат. Проте, якщо ширше оцінити вікову шкалу користувачів Тік Ток, то стає зрозумілим, що більше половини аудиторії становлять фоловери у віці від 20 до 30 років. Це якраз та сама активна працююча молодь, що може собі дозволити власні забаганки. Досвід багатьох відомих брендів також підтверджує, що нативна реклама – ефективний маркетинговий інструмент.
Чи може будь-який онлайн бізнес розраховувати на однаково хороший результат від просування власного бренду через Тік Ток? Перш ніж скласти рекламу та запустити її в молодій соціальній мережі, варто розібратися в принципах роботи додатку та в особливостях поведінки аудиторії. Тік Ток – платформа, куди користувач заходить для того, щоб розважитись і відволіктися від напружених буднів. Саме тому пряма реклама його вочевидь тільки дратуватиме. А от легка подача інформація з креативним підходом та долею гумору – вірний шлях до успіху. Чи то реклама магазину одягу, чи просування експертного блогу, головне правило Тік Ток – легкі ненав'язливі відеоролики, побудовані на використанні трендів соцмережі.
Як просувати онлайн бізнес в Тік Ток?
Алгоритми Тік Ток дещо відрізняються від алгоритмів інших соцмереж. Стрічка користувача будується за принципом релевантності – система аналізує контент, який викликав найбільше реакцій (додивлення роликів до кінця, вподобання, коментарі) і надалі пропонує користувачу потенційно цікаві публікації. Для виходу в рекомендації не обов'язково бути власником облікового запису з сотнями тисяч підписників. Шанси на популярність однакові як в популярного блогера, так і в новачка. Висновок: щоб бути поміченим, необхідно знімати якісні креативні відео, що не лишать аудиторію байдужою.
Існує декілька безплатних способів популяризації сторінки:
Популярні соціальні мережі як додаткове джерело трафіку. Якщо компанія вже має розкручений профіль у фейсбук чи інстаграм, вона цілком може запросити підписників до своєї сторінки в Тік Ток.
- Участь в челенджах інших компаній та запуск своїх.
- Використання хештегів. Для підбору найбільш популярних існують спеціальні онлайн сервіси, проте високочастотні запити варто також розбавляти власними вузькопрофільними.
- Трендові відео. Слід бути уважним до нових течій в соцмережі, постійно контролювати та аналізувати відео інших користувачів, що мають схожий бізнес в інтернеті, вивчати застосовувані ними інструменти та реакції аудиторії на контент.
Платні методи просування забезпечують швидший та надійніший результат:
- Можна подумати про рекламу у блогерів. Топ тік ток інфлюєнсери за певну винагороду згадають ваш продукт у своїх роликах. Приміром, блогер може з цікавою подачею розповісти про замовлення одягу для себе чи близьких, похід на консультацію до психолога чи замовлення будь-яких інших послуг. Перед початком співпраці варто придумати свою рекламу та прописати для виконавця сценарій відео. Важливий момент: Тік Ток уважно слідкує за якістю та змістом контенту, тому рекомендує налагоджувати співпрацю з блогерами за посередництвом перевірених офіційних сервісів.
- Запуск офіційних хеш-тег-челенджів. Бренд створює цікаву концепцію та власний хештег, оплачує для адміністрації соцмережі певну суму за підтримку рекламної кампанії. Рекламні банери з умовами та термінами челенджу закріплюються на вкладці «Цікаве». Така сучасна реклама дозволяє значно збільшити охоплення, познайомити користувача з продуктом.
- Кабінет TikTok Ads. Як і реклама у фейсбук чи інстаграм, таргетингова реклама в тік ток теж дієвий спосіб просування. Адміністрація соцмережі потурбувалася про можливість створення рекламних кабінетів користувачами, у яких вони можуть налаштовувати рекламні кампанії з урахуванням особливостей свого продукту та інтересів ЦА. Існує два основних типи такої реклами: Brand Takeover або TopView та In-feed Ads. Перші дві схеми роботи дуже схожі між собою, при їх використанні таргетована реклама виводиться на головний екран і показується користувачу одразу при вході в додаток. У випадку з In-feed Ads відеоролик транслюється в стрічці Тік Ток. Зазвичай він маскується серед інших органічних тематичних відео, тому така прихована реклама має більший відгук в аудиторії. Подібно до рекламного кабінету Facebook функціонал TikTok Ads також дозволяє налаштовувати покази реклами різним за інтересами аудиторіям, тестувати кампанії та креативи, відстежувати аналітику, встановлювати піксель, встановлювати обмеження по бюджету, оптимізувати кампанії.
Щоб зрозуміти як розпочати бізнес в інтернеті, щоб він мав успіх, потрібно розібратися в принципах ведення соціальних мереж, особливостях поведінки їх користувачів. Найбільш ефективна реклама та, яка не б'є прямо в лоб, а пропонує розв'язання проблем, знайомить споживача з вигодами продукту. Чи то зовнішня реклама в транспорті, на телебаченні чи в друкованих ЗМІ, чи реклама в інтернеті – будь-яка маркетингова кампанія повинна мати чітку стратегію та концепцію, спрямовану на контакт з клієнтом. А отже, просування бізнесу з використанням платформи Тік Ток – дієвий інструмент, оскільки передбачає гармонійну двосторонню взаємодію продавця та покупця.