Контактний номер телефону
(0800) 354 104

Чи відрізняються брендові речі різних країн виробництва за якістю?

Якість одягу — це фундамент, який робить ваш гардероб комфортним та універсальним. Якісні та рівні шви, акуратна обробка, тканини та матеріали — все це забезпечує зручність і довгий термін служби речей. Основними критеріями вибору одягу є якість, ціна й актуальність. Бренди завжди відповідають за якість своєю репутацією, довірою клієнтів і продажами. Тож лідери ринку ретельно стежать за тим, як і де виробляється їх продукція. Це, відповідно, позначається і на ціні. Тому часто вважається, що велика ціна = якість.

Кожна людина хоче купити якісну річ, яка прослужить їй якомога довше. Існує думка, що найякісніший жіночий або чоловічий одяг завжди походить з Туреччини або Німеччини. А якщо з Китаю, то це підробка або низькоякісний продукт. Це явище називається ефектом країни походження, коли репутація держави впливає на рішення споживача здійснити покупку.

Але що більше впливає на якість одягу: країни виробники чи бренд? Ми підготували відповідь на це питання. У статті розповідаємо, що ж насправді відповідає за якість одягу і які гарантії якості дають бренди.

 

Як бренди гарантують якість?

Говорячи про одяг, виникає питання: чи існує різниця між брендовим одягом від Nike або Adidas і невідомим спортивним костюмом, який має будь-який магазин одягу? Нумо розбиратись.

За кожним брендом стоїть своя багаторічна історія створення і розвитку, злетів та падінь. А ще тривалий процес створення власного стилю, впізнаваності та ексклюзивності. У наш час бренди стають не тільки дорогим елементом гардеробу, але й уособленням стилю життя. Тепер виробник одягу відповідає репутацією за якість і безпеку своєї продукції. Тому брендові речі виготовляються з дорогих, натуральних і якісних матеріалів.

На відміну від підробок, такий товар має відповідні документи, які підтверджують, що продукція виготовлена з дотриманням наявних правил і стандартів. Підробка не тільки не матиме гарантій, що її безпечно використовувати, але також буде містити помилки у логотипах. Жіноче взуття може мати надто тверду підошву і неакуратні шви. Крім того, неправильні шви зроблять одяг максимально незручним.

До документів, які підтверджують якість, відносяться: сертифікат якості або відповідності, а також декларації на товар. Сертифікація продукції встановлює відповідність одягу технічному регламенту. Це означає, що товар пройшов тестування на дотримання вимог безпеки продукції для людини та відсутності у ній шкідливих речовин. За підсумком складається протокол. На його основі й видається сертифікат.

Дитячий одяг від виробника перебуває на особливому контролі у держави. Він має окрему сертифікацію і регулюється спеціальним регламентом. Крім звичайної сертифікації, дитячий одяг може пройти державну реєстрацію.

Крім того, при поставках одягу в іншу країну, він проходить обов’язкове маркування. Ця процедура підтверджує справжність і належну якість продукції. У такому випадку надаються гарантії на рівні держави.

Ці документи засвідчують, що одяг не містить шкідливих хімічних речовин, не є токсичним, не забарвлює і не пошкоджує шкіру. Тобто безпечний і придатний для використання людиною.

 

Як працює маркування?

Маркування товару — це спеціальний ідентифікатор, який розміщують на ярликах або на самій продукції. Ці позначки містять у собі номенклатуру та унікальний код кожного товару. За допомогою такого коду можна відстежити весь логістичний шлях товару. Процедура передбачає наступне: у загальну базу вносять дані по кожній одиниці товару. Після чого з маркування можна отримати основну інформацію про товар, його склад і дані виробника. Такі мітки не можна скопіювати чи підробити, вони мають спеціальне шифрування.

Цілі маркування:

· інформаційна;

· ідентифікуюча;

· мотиваційна.

В першу чергу, до маркування входить: склад, розмірна сітка взуття або одягу, рекомендації по догляду. Це основна інформація, на яку звертають увагу споживачі. Далі товар ідентифікують, тобто проводять спеціальні перевірки, де підтверджується відповідність вимогам якості, а також стандартам. Після проходження цих двох етапів до товару підвищується довіра від споживачів.

Адже останнім часом особливо розвинене усвідомлене споживання. Люди все більше цікавляться складом матеріалів та безпекою продукції. А виробник взуття або одягу отримує лояльність не тільки покупця, але і країни, що приймає. Всі великі бренди проходять маркування свого товару.

Без маркування ввезення товару заборонено. Після того, як продукт проданий, мітка видаляється з обороту.

 

Якщо Китай, то підробка?

Вже давно заведено вважати, що Китай — це дивна дешева підробка, де таблиця розмірів взуття ніколи не відповідає реальності. Але все змінилося. В наш час напис: «зроблено в Китаї» — не ознака недобросовісної роботи. Наприклад, 20 % продукції Prada виробляється в Азії. Різкий і стійкий запах китайського дешевого одягу залишився у минулому, зустріти його можна лише на ринках. Тепер існує «два Китаї»: офіційний, з якісним і доступним виробництвом, і підпільний, де всі так само продовжують робити дешеві вироби та репліки брендового одягу. Офіційне виробництво найчастіше управляється європейськими компаніями.

Десятки брендів, які є лідерами ринку, переносять свої виробництва в Китай та інші країни Азії.

Причини прості:

· дешеві послуги робітників;

· численні й доступні ресурси.

У країнах Європи заробітна плата в рази вища, ніж у Китаї. Середній європейський працівник повинен отримувати мінімальну заробітну плату близько 1000 євро на місяць у той час, як найняти робітника в Китаї буде коштувати 40—50 доларів на місяць. І це дуже вигідно для брендів.

Китай все ще перебуває в процесі активного розвитку. Тому іноземні бренди отримують великі пільги на ведення бізнесу. Виробник або будує власний завод на території Китаю, або підписує контракт з місцевим виробництвом. Найчастіше використовується другий варіант.

Так що, коли ви наступного разу побачите бирку, де як країна виробник позначений Китай, не лякайтеся. Можливо, ваш бренд просто використовує вигідні ринкові тенденції. І на якості це ніяк не відіб’ється.

Можна зробити висновок, що, здебільшого, на якість товару впливає сам бренд, його ставлення до своєї репутації та повага до покупців. Не країна походження визначає, наскільки якісною буде річ. Якість залежить від умов виготовлення, які забезпечує виробник. Бренди дають гарантію на безпечність свого товару. Вони проходять спеціальну сертифікацію і набувають усі необхідні декларації для експорту. Купуючи одяг у перевірених і популярних магазинах, ви можете бути впевнені у якості представленої продукції. Однак будьте уважні та остерігайтеся підробок.

      Ми використовуємо Cookies, щоб користуватись сайтом було зручніше.