Контактний номер телефону
(0800) 354 104

Чому люди купують кросівки?

Вже багато років кросівки не вважаються виключно спортивним взуттям. Вони перестали супроводжувати людей тільки на пробіжках або у спортзалах — сьогодні кросівки можна побачити абсолютно у всіх сферах життя. Їх носять на побачення, на прогулянки, на роботу, у гості, просто як повсякденне взуття. Така популярність сприяла стрімкому розвитку виробництва «екс-спортивного» взуття і призвела до розширення асортименту. 

Тепер ніщо не стає перепоною для того, щоб підібрати стильні кросівки до літньої сукні, шортів або іншого одягу у стилі кежуал чи навіть на зимовий сезон! Кілька років тому дівчата і жінки стали відмовлятися від каблуків та віддавати перевагу саме кросівкам — подивімося правді в очі: у кросівках об'єктивно набагато комфортніше. Тим більше, що їх можна підібрати під будь-який образ — розмаїттю дизайну і фасонів немає меж.

Ще одне доказ того, що у світі відбувається справжній бум спортивного взуття — кросівки перестали бути перешкодою для проходу навіть на світські заходи. Адже сьогодні деякі кросівки коштують дорожче туфель зі шкіри рідкісних рептилій. 

Причини популярності кросівок. 

Є кілька причин, чому сучасні люди різного віку віддають перевагу саме кросівкам, відсуваючи на другий план інші типи взуття:

1. Перехід від субкультури до моди. Колись спортивне взуття було або у спортсменів, або у представників спортивних субкультур. Сьогодні ці межі стерлися і не обов'язково належати до певної групи, щоб носити зручне взуття. Кросівки перейшли до модної категорії. З’явилися лімітовані колекції, колаборації. Такі пари коштують великих грошей, часто носяться не щодня або стають частиною колекції.

2. Хіп-хоп, частиною культури якого завжди були кросівки, остаточно зайняв лідерські позиції серед інших музичних і танцювальних напрямів. Така тенденція дала ще один сильний поштовх тому, що люди стали більше купувати кросівки. До речі, тут також мають місце колаборації.

3. Колекціонування. Звичайно ж, популярність взуття привела до того, що почали з'являтися моделі, розроблені разом з артистами або іншими відомими людьми. Колаборації можуть складатися з двох учасників або з цілих команд. Наприклад, Public School та Air Jordan; Kendrick Lamar та Reebok; тріо Comme des Garçons, Nike Air Force 1 і Supreme.

4. Комфорт — одна з основних причин, чому кросівки використовують у повсякденному житті. Спочатку це було спортивне взуття. Воно створювалося з міркувань забезпечення комфортної ходи без завалів у боки. У кросівках можна бігати, стрибати, повільно або швидко ходити, танцювати — вони підходять для всього і дозволяють правильно розподіляти
навантаження по нозі. Простіше сказати, взуття стало по-справжньому універсальним, придатним для всього, що тільки можна придумати. І щороку все більше розширюється його асортимент.

Якщо ви хочете придбати взуття для повсякденного носіння, а не для колекціонування або світських заходів, то варто відзначити, що найбільш популярні бренди — це Nike, Reebok та Adidas. Всі знають цих виробників, як лідерів у напрямку спортивного взуття, тож, їх кросівки — найкращий варіант на кожен день. Найбільш популярні моделі кросівок на сьогодні. Звичайно ж, існує величезна кількість моделей кросівок. Проте не всі з них так популярні, щоб потрапити до списку лідерів. І це обумовлено не невдалим дизайном або поганою якістю — частіше просто вузькою спеціалізацією. Ніхто не буде у повсякденному житті носити тенісні, футбольні або баскетбольні моделі. Все просто — вони створені з урахуванням особливостей майданчиків для певних видів спорту, а у міських умовах можуть бути недостатньо комфортними й ефективними. Тоді на допомогу приходять повсякденні або іміджеві моделі. Можна провести аналогію з окулярами — серед них є як спеціалізовані для зору, так і ті, що просто підкреслюють стиль, а іноді додатково захищають очі від пилу. Так і з кросівками. Моделі, які користуються популярністю, не підходять для великого спорту, але вони відмінно доповнять модний лук або зможуть забезпечити безпеку ніг на аматорському тренуванні: на фітнес-корті, у спортзалі, під час пробіжки вранці. 

Перейдемо до найбільш популярних моделей кросівок:

Dad's Shoes — універсальний дизайн

Невмираюча класика. Це старі моделі 80-х і 90-х років, які за 40 років не встигли набриднути та вигідно виглядають практично в будь-якому образі. Всі знають що таке Mom's Jeans, так ось у взуттєвій сфері аналогом цієї широкої моделі джинсів виступають кросівки Dad's Shoes. Це досить масивна класична модель, по якій складно визначити — жіноча вона чи чоловіча. Відмінні риси: широкий круглий носок і міцна підошва.

Chunky або ugly sneakers — важка класика

Інша лінійка, яка вже 20 років не покидає свого лідерського місця — це Chunky або ugly sneakers, які виглядають як наймасивніша класична модель. Варто вказати, що у цілому ugly shoes —це окрема категорія кросівок, яку можна охарактеризувати так: чим безглуздіше виглядає пара, тим вона модніша. Основні особливості: підошва, що часто виступає у районі п'яти, масивна конструкція. Найпоказовішими прикладами такого взуття є Reebok Instapump Fury або Air Footscape Woven Chukka.

Sneakers socks — шкарпетки з підошвою

Sneakers socks — оригінальна і легка модель, ідеально підходить для літнього періоду. Чому? Тому що це буквально «шкарпетки з підошвою»: легка та «дихаюча» тканина, яка при цьому добре фіксує ногу. Такі кросівки відмінно підходять до сучасних повсякденних стилів, до спортивного одягу і навіть легких трикотажних суконь. Це буквально одна з варіацій ugly shoes, проте сьогодні моделі даного типу є у каталогах не тільки спортивних гігантів, але й модних брендів.

High Tops — найкраща фіксація

Хайтопи — кросівки по щиколотку. Як правило, масивні й великі, вони стають акцентом у будь-якому стилі, але частіше використовуються для спортивного кежуала. Модель з'явилася ще у 60-х, але їх переваги повноцінно роздивилися тільки у 80-х роках. Першими зробили це Nike та Adidas. Класичний фасон передбачає не тільки високу «посадку», але і наявність одночасно шнурівки та липучок, що забезпечують щільну фіксацію ноги. Новий тренд — снікерси на платформі Окремо варто поговорити про ці моделі, оскільки вони стали особливо популярними навесні 2020 року. До цієї категорію можна віднести беккети, кріперси та маранти. Відразу складно назвати їх відмінності — моделі дуже схожі, хоча якщо розібратися, то потім вже точно не можна буде переплутати.

Нижче коротко наведемо основні особливості кожних модних кросівок:

Беккети

 Були створені під враженням від японських гета — дерев'яних сандалій. У кросівок є прихована платформа висотою приблизно 7—8 сантиметрів. Вони мають досить цікавий дизайн, який візуально зменшує і їх, і ногу власника.

 • Кріпери

 Можна сказати, що фасон був підглянутий у британських солдатів часів Другої світової. Модель часто називають спортивними туфлями, проте це все ще кросівки — просто з низькою посадкою і високою щільною підошвою.

 • Маранти

Варіант для холодної пори року, оскільки це суміш кросівок та високих туфель. Прикривають щиколотку й виглядають як спортивні чоботи. Відрізняються танкеткою, а в класичному варіанті — липучками. Отже, кросівки перетворилися з немодного і грубого спортивного взуття на новий тренд, що утримує свої позиції вже кілька десятків років. Кожний охочий може підібрати модель для будь-яких умов носіння: для занять спортом або для виходу у світ, для зимового або літнього періоду.

 Цей список можна перераховувати дуже довго, як і різні фасони. І якщо модні тенденції до цього (каблуки, високі чоботи по саме стегно) не приносили достатнього задоволення під час носіння, кросівки ж завоювали серця тим, що вони зручні та не приносять відчуття втоми. Скільки ми знаємо сумних історій про ноги, стерті до крові через нові туфлі? А чи є такі історії, де головна роль злодія відведена кросівкам? Звичайно ж, ні. Тому залишається радіти тому, що мода нарешті стала зручною і практичною. Те, що майже всі перевзулися у спортивне взуття, свідчить про те, що цей тренд ще довго буде на позиції лідера, а іншим доведеться сильно постаратися, щоб відсунути його на другий ряд.

      Ми використовуємо Cookies, щоб користуватись сайтом було зручніше.