Контактний номер телефону
(0800) 354 104

Чому вигідніше купувати товар в інтернет-магазині? Реалії 2021-го року в світовому ринку торгівлі

В останні роки ринок e-commerce невпинно зростає, проте з усім відомих причин в 2020 році відбувся його різкий стрибок. Навіть та категорія консерваторів, яка остерігалася здійснювати шопінг онлайн, отримала нагоду оцінити всі вигоди такого варіанту придбання необхідних товарів.

Чому інтернет магазин став привабливішим для споживача, аніж офлайн точка продажу?

Здійснюючи будь-яку покупку, користувач намагається задовольнити власні потреби і при цьому витратити мінімум ресурсів – як фінансових, так і емоційних, енергетичних, часових. Онлайн шопінг пропонує клієнту низку переваг, які стали особливо актуальними в епоху тотальної нестачі часу.

Економія коштів

Товари, що пропонуються для продажу на інтернет платформах, зазвичай приємно відрізняються ціною у нижчу сторону. Інтернет магазини позбавлені багатьох витрат, що впливають на ціноутворення в традиційних маркетах. Приміром, їм не доводиться платити за оренду приміщень для торгових точок, оренду складських площ, витрачатися на придбання дороговартісного торговельного обладнання. Для забезпечення функціонування онлайн-ресурсу знадобиться значно менше персоналу, що також впливає на вартість продукції.

Також електронний світовий ринок товарів і послуг дозволяє заощадити на покупках шляхом порівняння пропозицій різних продавців. Існують навіть спеціальні агрегатори, які зроблять це за користувача за лічені секунди. Достатньо ввести назву або артикул потрібного продукту і система самостійно згенерує перелік інтернет-магазинів, в яких можна його придбати з зазначенням актуальної ціни.

Економія часу

Для того, щоб придбати необхідну річ, інколи доводиться їхати в крамницю, що знаходиться на іншому кінці міста. І навіть у такому варіанті відсутні гарантії, що потрібний продукт буде в наявності. Бувають ситуації, коли потрібно витратити декілька годин, а то й день для пошуку товару з певними характеристиками. А в реаліях невеликого населеного пункту цей час взагалі може бути витрачено даремно. Інтернет продажі дозволяють за лічені хвилини знайти оптимальну пропозицію і здійснити покупку.

Логістика

Товар, придбаний в інтернет магазині, клієнт може отримати, не виходячи з дому. Ця опція є дуже зручною для тих, хто не має власного автомобіля, і для кого доставка габаритної покупки стає проблемою. Та й навіть поїздка за товарами повсякденного вжитку може стати випробуванням, якщо доводиться марудитися в заторах або громадському транспорті. Більше того, електронна комерція дозволяє налагоджувати торговельні відносини «без кордонів», потрібний товар може бути доставлений з будь-якої точки світу. Ця перевага тісно пов'язана з попередньою і дозволяє зекономити як час, так і нерви.

Асортимент

Світовий ринок товарів та послуг може задовольнити найпримхливішого споживача. Та всі існуючі пропозиції неможливо зібрати в одній точці продажу. Онлайн продажі – безмежні можливості для пошуку найексклюзивніших продуктів. За декілька хвилин користувач може віднайти та замовити будь-яку річ, навіть якщо продавець знаходиться за кордоном. Клієнт убезпечений від ситуацій, що в магазині не знайдеться потрібного розміру одягу, потрібної моделі холодильника чи потрібного кольору гардин. Якщо навіть бажаний товар буде відсутнім на складі одного продавця, всього в декілька кліків можна перейти на сайт іншого.

Функціонування 24/7

Коли виникає потреба у якомусь продукті, споживач змушений підлаштовуватися під чіткий графік роботи офлайн точок продажів. Це не дуже зручно, оскільки магазини зазвичай відчинені у робочий час. Працевлаштованим особам доводиться шукати варіанти для їх відвідування. Інтернет торгівля кипить у будь-яку пору доби. Знайома ситуація, коли повертаєшся з шопінгу і з'ясовуєш, що забув про якийсь із пунктів списку покупок? При замовленні товарів в інтернеті про цю проблему можна забути, адже є можливість в будь-який момент повернутися і дозамовити необхідну річ.

Психологічний комфорт

Не менш важливий від усіх інших аспект, що приваблює користувачів до торговельних онлайн платформ. Магазини, котрі здійснюють продаж в інтернеті, мають зручну навігацію по сайту, яка дозволяє швидко обрати необхідний товар і «покласти» його до кошика. Користувач може придбати його негайно, а може годинами, днями, а то й тижнями вивчати характеристики, відгуки, огляди, зважувати всі за і проти. А незручні ситуації, коли на касі супермаркету виявляється, що сума чеку значно перевищує очікувану? Значний відсоток покупців соромиться повертати імпульсивно придбані товари. В онлайн магазині додавати та видаляти позиції з кошика можна необмежену кількість разів.

Отож, бізнес онлайн захоплює світовий ринок, і за прогнозами Statista до 2023 року загальний обсяг продажів в інтернеті сягне 6,5 трлн доларів, що на 85% більше в порівнянні з 2019 роком. Та слід розуміти, що із зростанням популярності інтернет торгівлі зростає конкуренція між онлайн ресурсами. Для того, щоб залишатися на плаву, потрібно вчасно ловити нові тренди і запроваджувати їх у власній справі.

Секрети ефективної онлайн торгівлі у 2021 році

Персоналізація клієнта. Сьогодні мало запропонувати користувачу товар, який він шукає. Грамотно побудована стратегія просування повинна бути спрямована на те, щоб знайти проблему, сумнів клієнта, запропонувати йому спосіб вирішення завдання. Користувач прагне відчувати, що ця унікальна пропозиція саме для нього. Існує багато інструментів для вивчення поведінкових реакцій аудиторії, акумуляції, систематизації та аналізу отриманої інформації. Використовуючи психологічний портрет свого покупця, слід вибудовувати онлайн продажі таким чином, щоб передбачити та випередити його бажання та запити.

Впровадження інновацій. Те, що ще вчора було досягненням, сьогодні вже застарілі системи. Безперервно з'являються нові технології, які здатні забезпечити комфорт клієнту в процесі здійснення покупки, завдяки якому він повертатиметься до продавця знову і знову. Прогресивні бренди уже пропонують своїм клієнтам можливість вивчення товару в режимі доповненої реальності, онлайн примірки взуття чи одягу, конструювання продукту за бажаними параметрами. Споживач повинен отримати вичерпну інформацію про пропозицію в зручній для нього формі. Нова ера за відеоконсультаціями, чат ботами, відеооглядами, голосовим пошуком, аудіонавігацією, прогресивними веб-додатками (PWA), штучним інтелектом.

Зручність та зрозумілість. Клієнт обере той ресурс, на якому шлях від пошуку до придбання продукту найпростіший. Щоб ефективно налагодити продаж онлайн, слід запропонувати покупцю комфортну для нього систему взаємодії. Адаптація інтерфейсу до мобільних пристроїв, розробка власних мобільних додатків, інтеграція бізнесу в соціальні мережі – ті способи комунікації, до яких звик користувач.

Більш детально про тренди e-commerce 2021 читайте в попередніх наших публікаціях, адже головне правило успішного бізнесу – рухайся вперед, будь новатором, бо вершки дістаються першим.

 

Ми використовуємо Cookies, щоб користуватись сайтом було зручніше.