• Пн-Пт – з 09:00 до 18:00
  • Сб – з 09:00 до 14:00
  • Нд - вихідний

Чому YouTube потрібен для бренду?

Маркетологи в один голос стверджують про необхідність виведення будь-якого бізнесу в онлайн-простір, проте в першу чергу чомусь розглядаються такі канали просування, як Facebook та Instagram. Розкрутка в YouTube часто незаслужено лишається поза увагою, хоча насправді може стати потужним маркетинговим інструментом для розвитку бізнесу і росту продажів.

 

YouTube і його переваги для бізнесу

Почнімо з того, що за популярністю відеохостинг є другою після Google пошуковою системою. Кількість користувачів мережі сягає понад 1 млрд осіб, що становить близько третини усіх користувачів інтернет-ресурсів. Загальний час, що його людина проводить за переглядом youtube роликів постійно зростає і щорічний його приріст становить 48-50%. Однозначно в такому широкому колі аудиторії знайдеться той її сегмент, якому стане цікавим саме ваш продукт чи послуга.

Завдання фахівців грамотно донести до споживача необхідну інформацію, налагодити з ним контакт та довірливі стосунки. Відео — оптимальний формат для цього. Люди в найпоширенішій своїй частині — візуали. Якщо стоятиме вибір між перечитуванням статті та переглядом пізнавального ролика, то з великою ймовірністю користувач обере другий варіант. До того, відео стимулює одразу два канали сприйняття інформації: зоровий і слуховий, а отже збільшує шанси на її запам'ятовування.

То все ж навіщо бізнесу youtube, і які завдання він здатний вирішувати?

  • Знайомство з брендом та продуктом.

  • Розширення охоплень та генерація трафіку на сайт.

  • Демонстрація можливостей та характеристик товару.

  • Зміцнення репутації та іміджу компанії.

  • Налагодження комунікації з аудиторією.

  • Ріст лояльності та довіри клієнтів.

  • Збільшення продажів.

  • Обмін досвідом між брендом та користувачами. 

 

Як використовувати YouTube для просування бізнесу?

Можливості відеохостингу досить широкі, тому існує, як мінімум, три варіанти використання youtube для знайомства аудиторії з брендом: створення і розкрутка власного каналу компанії, покупка реклами у блогерів, налаштування контекстної реклами.

Створення youtube каналу повинно відбуватися з урахуванням особливостей позиціонування компанії на ринку та з дотриманням наміченої концепції розвитку. Якщо бізнес вже має власний сайт, сторінки чи спільноти в соцмережах, то й оформлення облікового запису в youtube здійснюється у тому ж стилі, як візуальному, так і за манерою подання інформації.

Стратегія розвитку в youtube також повинна детально прописуватися ще на етапі створення каналу. Слід визначити аудиторію, на взаємодії з якою буде сфокусована увага, прописати цілі та завдання каналу, терміни їх досягнення.

Залежно від визначених завдань слід обирати формати роликів:

  • Огляди товарів. Перш ніж придбати ту чи іншу річ, користувачі інтернет хочуть ближче познайомитися з товаром, його виглядом, характеристиками, функціями.

  • Порівняння товарів одного типу від різних виробників, різної вартості, з різними характеристиками.

  • Корисні відео з порадами, інструкціями, лайфхаками. Які проблеми здатний вирішувати продукт, як доглядати за ним, як забезпечити правильні умови зберігання — цієї інформації інколи бракує в стислих описах.

  • Ролики у форматі «зроби сам». За статистикою такі відео часто зберігають, ними діляться, проте рідко застосовують. За своєю природою людина доволі лінива істота, тому навіть знаючи, як самому зробити ту чи іншу річ, вона скористається послугами фахівців або придбає вже готовий продукт.

  • Анонси і презентації забезпечують оперативне донесення інформації до користувачів про акції компанії, випуск на ринок нового продукту тощо.

  • Інтерв'ю експертів, співробітників. Такий контент – чудовий варіант підвищити імідж бренду, здобути прихильність клієнта. Він дозволяє поглянути на кухню бізнесу зсередини, частково зануритися і зрозуміти процеси, перейнятися духом компанії.

  • Відеовідгуки — мабуть, найефективніший інструмент формування довіри до бренду в цілому і до окремого продукту зокрема.

  • Новини з життя компанії. В умовах перенасичення ринку різноманітними товарами споживач не просто обирає необхідну йому річ. Він обирає близькі для себе цінності, позиціонування. Саме тому, окрім професійних здобутків, аудиторію цікавить і соціальне життя компанії.

Аналізуючи публікації, які знайшли у користувачів найбільший відгук, контент план для youtube можна і варто коригувати, доповнювати новими цікавими форматами.



Особливу увагу слід віддати оптимізації опублікованих відео. В заголовках та описах до роликів потрібно використовувати основні пошукові запити аудиторії. Вони не повинні суперечити тематиці блогу. Не слід забувати про теги, за якими користувач зможе швидко віднайти необхідне відео.

Задля приваблення аудиторії на канал варто поширювати власні відео й на інших платформах: Facebook, Twitter, Instagram, корпоративний сайт, тематичні форуми.

Аби розширити коло аудиторії, представити їй новий продукт, збільшити охоплення та відсоток конверсії, компанії вдаються до колаборацій з інфлюенсерами. Проте до вибору блогера для реклами теж слід віднестися відповідально. Навіть реклама в профілі з мільйонами підписок може не принести бажаного результату, а то й зовсім дискредитувати бренд. Щоб уникнути цього, слід уважно вивчати аудиторію лідера думок, слідкувати за ідеями та життєвими тезами, які той транслює. 

Для реклами у блогерів використовуються декілька форматів подання інформації. Це можуть бути й декілька секундні відеовставки з рекламою в ролик інфлюенсера, і розповідь безпосередньо блогером про продукт чи компанію або ж інтерв'ю з реальними клієнтами чи працівниками компанії. Ще одним видом реклами є нативна реклама. У цьому випадку рекламований продукт просто постійно знаходиться у кадрі без озвучування чи прямого посилання на бренд.

Контекстна реклама тісно пов'язана з сео-оптимізацією в системі Google. Її налаштування дещо схожі, а відео з каналу потраплятимуть у стрічку пошукової видачі. Навіть, якщо бізнес не має власного каналу, він може купити рекламу на платформі. Інформація може транслюватися користувачам у вигляді банерів на каналах інших ютуберів, роликів-заставок до їх відео або коротких роликів, які можна пропускати. Цей метод, звісно, не безплатний, проте забезпечує генерацію ефективного трафіку на сайт.

Щоб приваблювати та зацікавлювати аудиторію, слід подбати про цікавий захоплюючий контент на каналі. Експерименти, аналіз та поєднання різних форматів допоможе визначитися з найефективнішою стратегією для конкретної ситуації.

Онлайн