Контактний номер телефону
(0800) 354 104

Дропшипінг як метод легкого старту в бізнесі.

Дослівний переклад визначення чи не найкраще характеризує суть усієї системи торгівлі. Пряме постачання - саме ця особливість лягла в основу налагодження продажів за вищезгаданим принципом.


  Ланцюжок реалізації продукції по дропшипу передбачає наявність трьох ланок: постачальника (виробника), продавця (дилера, дистриб’ютора) та покупця. Кругова взаємодія відбувається наступним чином: дропшипер шукає постачальників і розміщує їх товар на власній платформі (сайті, лендінгу, сторінці в соціальній мережі). Посередник не купує товару партіями, а після наповнення інтернет-магазину позиціями працює над пошуком клієнтів. Покупець замовляє продукт, сплачує дропшиперу його вартість, після чого останній направляє постачальнику заявку на відправку замовлення та сплачує його вартість за вирахуванням власної націнки. Отримавши замовлення та підтвердження оплати, постачальник упаковує товар та відправляє його безпосередньо замовнику.

  З першого погляду може здатися, що все доволі просто. Так воно і є, проте окрім видимих переваг у дропшипінгу є й певні підводні камені. Якщо бути готовим до певних нюансів, то можна оминути небезпечні рифи.


Переваги дропшипінгу і його недоліки.

  На Заході дропшип вже набув значного поширення. В Україні він ще не настільки популярний, проте особливості функціонування системи зумовили значне зацікавлення нею. Особливо актуальною стала схема торгівлі в умовах пандемії.

  • Відсутність суттєвих фінансових вкладень. Немає потреби закуповувати великі партії товарів. Максимальні витрати, які очікують на дропшипера – вартість створення сайту або інтернет-магазину, оплата маркетингових послуг.
  • Відсутність клопотів, пов’язаних з організацією зберігання продукції, орендою складських площ.
  • Позбавлення необхідності організації процесу пакування та доставки товару.
  • Незалежність від геолокації. Не будучи прив’язаним до конкретної торгової точки чи складу, продавець може одноосібно керувати власним бізнесом з будь-якої точки світу.
  • Відсутність ризиків, пов’язаних із залежуванням продуктів, розпродажами залишків.
  • Можливість швидкого та безболісного зміщення акцентів з однієї категорії товарів на іншу, часткової або радикальної зміни торгової ніші.

  Проте особливості функціонування системи обумовили її певні недоліки:

  • Дропшипер не має можливості проконтролювати якість товару. Добросовісність постачальника можна оцінити лише після декількох замовлень та відгуків покупців. Також варто перед початком співпраці вивчити репутацію майбутнього партнера, проаналізувати його діяльність та успіхи.
  • Посередник не володіє актуальною інформацією щодо наявності затребуваної позиції товару на складі.
  • Продавець не бере участі в організації пакування та доставки замовлення, а тому ризикує втрапити у халепу в разі затримання товарів, доставки продукції неналежної якості, з браком або невідповідності реального товару заявленому на сайті. З претензіями невдоволених клієнтів доведеться розбиратися посереднику.

  Розуміючись на складнощах дропшипінгу, значну частину проблем можна попередити.


Надійне партнерство. Як вибрати постачальника для дропшипінгу?

  Слід розуміти, що дропшипінг – повноцінний бізнес, який діє за усіма законами жанру. Відносини Продавець – Покупець не можуть стати запорукою успіху, а лише міцні взаємовигідні партнерські стосунки зможуть стимулювати розвиток справи. Тому при пошуку постачальників звертайте увагу на компанії, для яких такі принципи роботи є пріоритетними.

  Вирішальним моментом у майбутній співпраці продавців по системі дропшип може стати вже перший контакт. Дуже добре, якщо це буде телефонний дзвінок, під час якого можна не лише з’ясувати всі важливі деталі, а й оцінити сервіс партнера, його стиль спілкування з клієнтами. Слід підготуватися заздалегідь і скласти список важливих і подекуди вирішальних запитань.

  Якщо постачальник надає доступ до бази залишків продукції на складі, ви зможете в режимі реального часу контролювати наявність тієї чи іншої позиції на складі і забезпечити надання оперативної та достовірної інформації власним клієнтам.

  Поцікавтеся в постачальника чи дублюватиме він для вас номер ТТН при відправці кожного замовлення. Маючи унікальний номер накладної, ви зможете відстежувати шлях замовлення. Додатковою перевагою буде налагодження постачальником/виробником декількох механізмів доставки покупки. Це підвищить лояльність ваших клієнтів, оскільки хтось надає перевагу певним сервісам, а в окремих населених пунктах може не бути пунктів видачі конкретних поштових служб.

  Звертайте увагу на умови та способи оплати товару, що їх пропонує постачальник. Якщо, приміром, від своїх покупців ви приймаєте кошти на картковий рахунок, а на сайті вашого партнера діє виключно система PayPal, то частину своїх кровно зароблених ви втрачатимете під час конвертації.

  Значно спростить вирішення спірних ситуацій підписання офіційного договору між дропшипером та постачальником. У ньому можна прописати всі умови співпраці, в тому числі рівні відповідальності партнерів при порушенні термінів чи умов доставки, псуванні замовлення чи невідповідності товару певним критеріям. Деякі постачальники ідуть назустріч посередникам і прописують в угоді умови обміну або повернення продукції. Також зверніть увагу чи встановлює оптовий продавець рекомендовану роздрібну ціну для своїх посередників. Цей момент впливає на ваш заробіток, оскільки в даному випадку він буде фіксованим.

  Дропшипінг – хороший спосіб старту в продажах без значних вкладень. Розуміючись у тонкощах організації справи, можна швидко досягти успіху та убезпечити себе від неприємностей.


      Ми використовуємо Cookies, щоб користуватись сайтом було зручніше.