• Пн-Пт – з 09:00 до 18:00
  • Сб – з 09:00 до 14:00
  • Нд - вихідний

Google Shopping — торгова реклама або корисний інструмент для просування

Google Shopping – спеціальний товарний сервіс, що допомагає покупцям та продавцям знаходити один одного. Користувачам пошукової системи одразу висвічуються пропозиції, які є найбільш релевантними пошуковому запиту. Сервіс уже відмінно зарекомендував себе у світі, а з березня 2019 року став доступним і для українського бізнесу. За спільними дослідженнями Google з дослідницькою міжнародною групою Millward Brown, завдяки формату Гугл Покупок близько 90% користувачів, які бачать рекламу, переходять за посиланням, 73% з них додають обрану позицію до кошика, а 83% зрештою здійснюють покупку.

 

Що таке Google Shopping і як це працює?

Сервіс Google Покупки – своєрідний прайс агрегатор товарних пропозицій різних продавців. Помічали, що при введенні в пошуковому полі запиту по конкретному товару, у видачі з'являються рекламні банери з пропозиціями від різних рітейлерів? Зазвичай це зображення виробу з назвою, описом, ціною, основними характеристиками. Перелік товарів може з'являтися стрічкою над текстовою видачею або блоком поряд з нею. Щебільш, при переході у вкладку покупки потрапляєш на сторінку з релевантними пошуковому запиту пропозиціями. Тут же у лівому боковому блоці є панель з фільтрами, яка дозволяє відсортувати товар за ціною, популярністю, виробником тощо.

Щоб додати власні товари на платформу Google Shopping, необхідно бути власником облікового запису в Google, а також мати створений кабінет у Google Ads та Google Merchant Center. Усі облікові записи слід пов'язати між собою. Далі слід створити та завантажити до Merchant Center фіди з описами та характеристиками товарів, ключовими словами, ціною, посиланням на сторінки та зображення з товарами. До створення фідів варто поставитися відповідально, оскільки саме з них формуватимуться рекламні пропозиції. Рекламні кампанії створюються безпосередньо у рекламному кабінеті Гугл. На цьому етапі можна обирати регіон демонстрації товарів, пріоритетність фідів, бюджет. Система дозволяє також оптимізувати фіди та кампанії в процесі прокрутки реклами.

Слід зазначити, що реклама в гугл покупках доступна не для всіх товарів. Перш ніж налаштовувати кампанії, варто ознайомитися з правилами сервісу. Та й стосовно дозволених категорій також можуть виникати запитання. Система досить вимоглива до продавців та сайтів, які прагнуть здійснювати просування бренду через Merchant Center:

  • протокол сайту обов'язково https;
  • відповідність пропозицій політиці Google (відсутність підробок, чесність та прозорість діяльності);
  • наявність власного унікального url для кожного товару;
  • актуальність пропозицій (ціни, наявність товару на складі продавця, зазначання дієвих акцій та знижок у фідах);
  • наявність кошика для здійснення покупок та можливості онлайн оплати замовлення;
  • сторінка з чітким описом умов придбання товарів, їх повернення та обміну, гарантійними правилами;
  • розділ з реквізитами компанії, адресою, контактами.

 

Переваги використання Google Shopping для просування бренду

  • Візуалізація пропозиції.Реклама показується аудиторії у вигляді зображень з інформацією про товар. Потенційний клієнт може заздалегідь оцінити загальні характеристики товару, зорієнтуватися щодо моделі та здійснити перехід на сторінку товару в тому випадку, якщо той його зацікавив. Таким чином продавець отримує вже «теплого» лояльного клієнта.
  • Зручний формат демонстрації.Користувачі частіше звертають увагу на пропозиції з Гугл Покупок з двох причин: вони знаходяться в найпомітнішому місці екрану, картинка краще приваблює увагу, аніж текст.
  • Економія бюджету.Google Shopping – реклама з прямим відгуком, у якій оплата відбувається по факту переходу за посиланням, тобто за клік. Відповідно продавець не витрачає бюджет кампанії на перегляди та сплачує лише за цільову дію. Окрім того, фахівці зазначають, що зазвичай вартість кліку в Гугл Покупках є нижчою, аніж вартість переходу у контекстному просуванні.
  • Автоматизація процесів.За бажанням продавець може самостійно оптимізувати кампанію, прописати ключові слова. Однак для магазинів, в штаті яких немає потрібних фахівців, зручно користуватися не менш ефективними автоматичними налаштуваннями.
  • Релевантність показів.Той чи інший товар демонструватиметься користувачу лише в тому випадку, якщо той ввів відповідний пошуковий запит. Тобто рекламу чоловічих кросівок потенційний клієнт побачить лише у випадку, якщо у лінійці пошуку він вказав фразу «чоловічі кросівки». Таким чином забезпечується висока конверсійність реклами.

Google Shopping – хороший метод просування продавців з висококонкурентними пропозиціями, адже в таких нішах ціна за клік у контекстній рекламі досить висока. У випадку з Гугл Покупками користувач не стане переходити за оголошенням, якщо вартість чи характеристики товару його не влаштовуватимуть. Також такий формат реклами зручний для магазинів з дуже широким асортиментом, адже існує висока ймовірність попадання у видачу одразу декількох пропозицій. У будь-якому випадку потрібно здійснювати постійний моніторинг та аналіз рекламних кампаній, що допоможе вчасно оптимізувати їх.

      Додати коментар

      Онлайн