Контактний номер телефону
(0800) 354 104

Користь таргетованої реклами для інстаграму

Таргетована реклама — цільовий метод просування бізнесу чи продукту в соціальних мережах, спрямований на безпосередню взаємодію із потенційно зацікавленим споживачем. Така реклама менш нав’язлива, ніж контекстна. Дослідження показали, що аудиторія значно лояльніше належить до реклами в соцмережах та частіше здійснює переходи за посиланнями.

 

Переваги таргетованої реклами

Попадання в ціль. Суть методу просування прихована вже у самій його назві, оскільки в перекладі з англійської «target» означає ціль. На відміну від інших видів реклами таргет дозволяє чітко за поведінкою, інтересами відібрати аудиторію, якій буде транслюватися пропозиція. Приміром, для магазину дитячого одягу це дозволить відсіяти відвертих чайлдфрі, людей старшого віку, студентів тощо. Налаштування рекламного кабінету дозволяють сегментувати аудиторію за віком, статтю, геолокацією, соціальним статусом та рівнем доходів, вподобаннями. Це і є однією з причин високої конверсійності, оскільки об'єктом реклами одразу стає найбільш «гаряча» категорія майбутніх клієнтів.

Коло охоплень. Якщо розглядати рекламу у блогерів, то коло потенційних споживачів обмежуватиметься лише його підписниками. Щодо зовнішньої реклами, то з нею зможуть провзаємодіяти лише споживачі з певного географічного регіону. Реклама в Instagram дозволяє значно розширити рамки, адже кількість користувачів додатку вимірюється мільярдами. Якщо бізнес налаштований на масштабування, то таргет — чудовий метод для покриття нових ринків.

Регульована вартість. Рекламу у блогерів дозволити собі може не кожен, особливо початківці-бізнесмени. Те ж саме стосується і класичної зовнішньої чи контекстної реклами. Якщо говорити про таргет, то його можна починати налаштовувати з бюджетом 1$ на день, хоча фахівці радять все ж не опускатися нижче позначки у 5$ на день. Звісно, зі збільшенням бюджету прямо пропорційно зростають охоплення, а відповідно й ефективність реклами, проте щось краще, аніж нічого.

Швидкий старт. У блогерів нерідко бувають черги на декілька тижнів, а то й місяців наперед. Для виготовлення банерів, перемовин з власниками рекламних площ тощо потрібен час. Налаштування таргетованої реклами можна здійснити в будь-який момент. До того, інколи бренди обходяться навіть без креативів, запускаючи таргет на пост або сторі. Та й сам процес запуску кампанії займе не більше пів години часу у новачка, а досвідченим професіоналам достатньо для цього декількох хвилин. Також таргетовану рекламу в Instagram можна налаштувати за допомогою кнопки «Просування» безпосередньо в самому додатку. Можливості функціоналу дещо обмежені в порівнянні з Ads Manager, проте й розібратися з ним не буде надто складно.

Статистика та контроль. Кампанії в рекламному кабінеті Facebook (а саме він прив'язується до інстаграм профілю) мають достатню кількість результативних показників для оцінки ефективності реклами. Це дозволяє щоденно контролювати охоплення, бюджет, коефіцієнт залученості аудиторії, кількість і вартість переходів, покази. Такий підхід дає можливість переглядати різні комбінації налаштувань, експериментувати з креативами, оптимізувати кампанію.

Ріст і масштабування. Доки бізнес знаходиться на стадії становлення, просування за допомогою таргету можна починати з мінімальним бюджетом. Проте це не означає, що встановивши межу одноразово, ви будете змушені дотримуватися її постійно. Отримавши перші продажі та оцінивши ефективність, компанія може збільшувати витрати на рекламу, запускати паралельні оголошення. До того, тестування різних наборів налаштувань та креативів з мінімальними вкладеннями дозволить уникнути зливання бюджету. Запускати на постійній основі із суттєвим бюджетом варто ті з них, які матимуть найвищі показники результативності.

Запуск кампанії без інтернет-сайту. Запуск контекстної реклами неможливий без наявності сайту компанії чи інтернет-магазину. Так само і просування за допомогою сео-оптимізації передбачає наявність сторінки з відповідним контентом, title, description і цілим набором сео налаштувань. Всі ці моменти потребують залучення фахівців у ніші, IT-спеціалістів. Таргетована реклама інстаграм — метод розкрутки, для якого достатньо профілів у соцмережах фейсбук та інстаграм. Ви можете запустити рекламу на публікацію та обирати цільовою дією перехід на сторінку чи повідомлення в дірект. Саме ця дія стає ланкою воронки продажів, а далі вже завдання менеджерів «пропрацювати» клієнта.

Щоб таргетована реклама давала бажані плоди, потрібно розумітися на маркетингових принципах роботи з аудиторією. Концепція ролика чи публікації повинна будуватися не на роботі з продуктом, а на пропрацюванні потреб та страхів споживача. Лише зрозумівши клієнта, ви зумієте запропонувати те, що йому необхідно.

Часто підприємці скаржаться, що єдиним результатом, якого вдалося досягти завдяки таргету, стало зливання бюджету. Тут варто розуміти, що таргетована реклама є лише частиною маркетингової стратегії, етапом воронки продажів. Її запуску повинно передувати ретельне вивчення портрету ЦА, конкурентів, ринку. Та й вже після запуску продажі не з'являються самі по собі. Необхідно належним чином підготувати сайт чи профіль в соцмережі до реклами — наповнити відповідним контентом, подбати про приємний візуал, а для сайту ще й про зручні навігацію та функціонал. Користувач, який після «запрошення» потрапив у ваш дім, повинен захотіти лишитися з вами. Це вже робота смм-спеціалістів, візуалізаторів, адміністраторів і розробників сайтів, менеджерів та консультантів.

Ми використовуємо Cookies, щоб користуватись сайтом було зручніше.