Контактний номер телефону
(0800) 354 104

«Приміряти онлайн». Чим важлива така опція для інтернет-магазину?

З плином часу спостерігається тенденція до зростання популярності онлайн-покупок у всіх сферах життя: від їжі, аксесуарів до одягу, меблів тощо. Особливо актуальним цей спосіб придбання товарів став в умовах всесвітньої пандемії. Інтернет-магазини випробовують найрізноманітніші інструменти просування та методи залучення клієнтів. Серед числа найефективніших способів є використання AR та VR технологій, які дозволяють оцінити як виглядатиме той чи інший товар в реальних умовах.

Онлайн примірка одягу. Як це працює?

Найпоширенішою проблемою інтернет-магазинів одягу є великий відсоток повернення покупок через неточності у замірах, невірно підібраний розмір чи фасон. Онлайн примірка дозволяє заздалегідь зрозуміти як той чи інший елемент гардеробу сидітиме на конкретній фігурі, чи пасуватиме за кольором та типом. До того, деякі сервіси допомагають підібрати образи з речей, що вдало поєднуються між собою. Інколи навіть існує можливість завантажити власний гардероб та проаналізувати поєднання покупки з рештою одягу зі своєї шафи.

Одним із варіантів онлайн примірочної є власний функціонал, інтегрований на сайті. Найпростіші варіанти дозволяють обрати одну з декількох запропонованих моделей, параметри якої вам найближчі. Далі достатньо «одягти ляльку» в модель, що сподобалася, аби оцінити як вона виглядатиме на людині. Якщо ж бренд хоче запропонувати клієнтам максимально зручний сервіс, то йому слід подбати про технологію, яка дозволяє користувачу завантажити власне фото та ввести параметри свого тіла. У такому випадку відвідувач інтернет-магазину може одразу оцінити як вподобана річ сяде саме на його фігуру, чи пасуватиме до типу зовнішності.


Звісно, чим точнішу інформацію ви прагнете отримувати на виході, тим більше вхідних даних доведеться опрацьовувати. Усе це кропіткі, довготривалі та дорогі процеси. Дозволити собі розробку таких технологій можуть уже розкручені знані бренди. То чи слід бізнесу, що лише розвивається, відмовитися від цікавої ідеї?

На ринку цифрових технологій все частіше з'являються спеціальні додатки, які користувач може завантажити на власний смартфон і здійснювати покупки одразу у декількох магазинах. Така онлайн примірочна об'єднує у своєму каталозі асортимент товарів від різних продавців. Користувач реєструє особистий профіль. В одному випадку йому потрібно буде зробити декілька фото для конструювання своєї 3D-моделі, в іншому завантажити світлину, ввести точні параметри свого тіла. Окрім об'ємів грудей, талії та бедер система може попросити ввести товщину шиї, довжину рук та ніг, об'єм стегон тощо. Чим більше параметрів отримає програма, тим відповідніший онлайн-прототип користувача вдасться отримати.

Інтернет-магазини налагоджують співпрацю з розробниками таких додатків і отримують можливість завантажувати в базу даних власні товари. Їм не потрібно дбати за оформлення функціоналу, технічне обслуговування програм тощо. Головне їх завдання — здійснити точний опис кожної моделі одягу, надати точні заміри кожного розміру та чіткі фото на однотонному фоні за конкретними параметрами. Таким чином користувач додатку має можливість приміряти одяг від різних брендів, поєднувати між собою елементи гардеробу від різних продавців, додавати товар до кошика та оформляти покупки в онлайн режимі.

 

Чому примірка онлайн — корисний функціонал для інтернет-магазинів?

Підвищення лояльності покупців. Віртуальна примірочна — сервіс, який значно спрощує відвідувачам сайту вибір необхідного одягу. Така опція вже є бонусом, який грає на користь прихильності клієнтів. Покупець з великою долею ймовірності зробить вибір на користь того сайту, який пропонує можливість оцінити як виглядатиме річ на конкретній особі. Покупки стають обдуманішими, а відсоток повернення товару через невідповідність очікуванням значно знижується. Відповідно, і магазину, і клієнту вдається уникнути додаткових втрат часу та коштів, пов'язаних з пересилкою та оформленням повернення.

Притік нових клієнтів та зростання конверсії сайту. Як уже зазначалося вище, маючи впевненість у тому, що річ йому пасуватиме, користувач позбавляється вагань та швидше приймає позитивне рішення щодо покупки. До того, примірка одягу інколи так захоплює, що створюючи нові образи відвідувач інтернет-магазину відкладає до кошика більше позицій, аніж планував. В такий спосіб збільшується середній чек кожного клієнта. Бренди, що представляють свої колекції в мобільних онлайн-примірочних, констатують, що таким чином їм вдалося збільшити кількість продажів у 2,5-5 разів. Нові клієнти, маючи позитивний досвід, повертаються знову, а також рекомендують продавця своєму оточенню.

Покращення сео-показників. Очевидно, що алгоритми пошукових систем доволі розумні та постійно аналізують поведінку користувачів на сайті: кількість проведеного на сторінці часу, кількість цільових дій, кількість закритих угод. Навіть клієнт, який просто бавиться, захопившись створенням оригінальних луків, вже приносить ресурсу користь. Пошукова система сприймає це як те, що сайт цікавий для людей, і підвищує його позицію в стрічці пошуку.

Кожному магазину, який задумується над тим, як збільшити продажі в інтернеті, слід зрозуміти, що для успішного просування недостатньо хорошого візуалу і високої якості продукту. В умовах шаленої ринкової конкуренції акцент маркетингової стратегії повинен бути зміщений в сторону клієнта. Подбайте насамперед про сервіс, комфорт, спрощення отримання послуги для нього і навзаєм отримаєте довіру, прихильність, а як наслідок і зростання прибутків від продажів.

      Ми використовуємо Cookies, щоб користуватись сайтом було зручніше.