Розкрутка будь-якого бізнесу передбачає якнайширше охоплення аудиторії з метою знайомства потенційного клієнта з продуктом, збільшення рівня продажів та отримання максимального прибутку в кінцевому результаті. В цьому контексті соціальні мережі – оптимальна платформа для просування, оскільки сучасна людина проводить онлайн значну частину свого часу. Зокрема, аудиторія Instagram вже давно сягнула позначки 1 млрд., а близько 86% користувачів слідкують за бізнес-профілями.
Чому популярні соціальні мережі стали дієвим інструментом для просування бізнесу? Відповідь очевидна:
- демонстрація та зміцнення іміджу компанії;
- розширення аудиторії, приплив нових клієнтів;
- соціальна мережа – відмінне додаткове джерело трафіку на основний сайт компанії;
- можливість використовувати соціальні мережі, як засіб комунікації з клієнтом, що допомагає знайти його болі, проблеми для подальшої оптимізації діяльності.
Перед тим, як створити бізнес сторінку в інстаграмі, будь-який власник повинен чітко окреслити цілі, яких він прагне досягти. Це дасть змогу побудувати ефективну маркетингову та контент стратегію, обрати правильний інструментарій. Для максимального залучення аудиторії слід враховувати і особливості її поведінки в мережі. Інтернет спільнота доволі залежна від інновацій та трендів, тому розвиток бізнесу на базі соцмереж повинен швидко адаптуватися до нових течій.
Як почати бізнес в Інстаграмі?
Якщо у користувача вже є профіль в соцмережі, то все, що йому необхідно знати – як створити бізнес акаунт в інстаграм. Для цього необхідно зайти в налаштування сторінки, знайти в меню розділ «Обліковий запис», обрати функцію «перейти на професійний обліковий запис».
Бізнес профіль пропонує користувачам розширені можливості, без яких компанія не зможе ефективно функціонувати:
- Статистика. Онлайн сервіси професійного акаунту дозволяють відслідковувати реакції користувача на ті чи інші дії (кількість лайків на публікації та історії, коментарів, поширень, охоплень та переглядів). Вбудована статистика також допомагає промалювати портрет клієнта (за віком, гендерними характеристиками, місцем проживання тощо).
- Реклама. Власник профілю може використовувати вбудовані інструменти платформи для просування своїх дописів та історій. Більше того, бізнес акаунт в інстаграмі можна прив'язати до рекламного кабінету Фейсбук, що відкриває широкі можливості для професійного таргетованого просування послуг чи товарів.
- Додаткові функції. Для більшого охоплення та залучення аудиторії в професійному профілі передбачено додаткові робочі інструменти. Це і використання брендованих матеріалів, і сервісу «Покупки в Instagram», і налаштування функцій «поширені запитання» та «готові відповіді», і багато інших фішок.
Залежно від обраної стратегії необхідно продумати як створити бізнес сторінку в інстаграм, щоб вона була привабливою для відвідувачів. Упакування профілю прямо чи опосередковано відіграє одну з визначальних ролей у прийнятті рішення користувачем підписуватися чи ні на сторінку. Тому варто ретельно продумати шапку профілю, прописати цікаву привабливу УТП, визначитися з аватаркою, яка буде неодмінно запам'ятовуватися та асоціюватися з брендом. Instagram – перш за все, візуальна соціальна мережа, тому і стрічка повинна чіпляти та зацікавлювати.
Які тренди ведення соціальних мереж нас очікують у 2021?
Натуральність та чесність
Якщо ще до середини 2020 року усі стрічки виглядали, наче вилизані фотогалереї з однаковими фільтрами та тонами на усіх картинках, то тепер користувачу це вже нецікаво. Він чекає справжності та натуральності. Це, звісно, не означає, що можна забути про якість фото, але обробка повинна бути непомітною. Також варто відмовитися від безперервних стрічок та лендінгів (за винятком особливих випадків).
Текстове наповнення
Просто красивою картинкою бізнес сторінка в інстаграм навряд чи привабить клієнта. Споживач хоче користі, хоче інформації про продукт, хоче розуміти його особливості, знати історію компанії, спостерігати за її залаштунковим життям. Красивим візуалом мало кого здивуєш, користувач помилується і піде. На профіль зі змістовним наповненням підпишеться, щоб не пропускати цікавих дописів. На користь просування працюватимуть лонгріди. До того, подейкують, що інстаграм планує зняти обмеження у 2200 символів у 2021 році.
Stories
На початкових періодах розвитку Інстаграм історіям не надавали особливого значення. Головним контентом сторінки були фото в стрічці. Проте за своєю природою людина – істота доволі цікава і допитлива, тому історії поступово стали теж дуже важливим елементом ведення акаунту. Підписникам подобається спостерігати за життям улюбленого бренду, дізнаватися цікаві новини в режимі коротких серіальних відеороликів. За статистикою близько 70% користувачів спочатку переглядають сторіс, а лише потім переходять до стрічки. Малий бізнес інстаграм може вигідно використати даний застосунок соцмережі для налагодження комунікації з аудиторією, презентації особливостей продукту, демонстрації лайфхаків, кейсів тощо. Окрім того, сам додаток пропонує безліч наліпок для взаємодії з підписниками: опитування, анкетування, тести. Бізнес сторінка інстаграм не мусить бути офіційно діловою. Навпаки, ігри в сторіс, брендовані маски, прямі ефіри, акції та подарунки підвищують її активність.
Користувацький контент
Ще один елемент, що дозволяє охопити ширше коло аудиторії. Користувацький контент – дописи, коментарі, історії інших користувачів мережі, в яких згадано про бренд. Бізнес в інстаграм може значно підвищити лояльність користувачів, продемонструвати відгуки і досвід клієнтів, поширюючи такі згадки на своїй сторінці. Це своєрідний взаємний піар, але невимушений і щирий.
Додаткові інструменти Інстаграм
Найпопулярніші соціальні мережі через те і користуються прихильністю в населення, що враховують його потреби – як потенційних клієнтів, так і власників бізнесу. Адміністрація Інстаграм тішить користувачів постійними оновленнями і впровадженням ефективних інструментів:
- IGTV – можливість завантаження в стрічку відео, тривалістю більше однієї хвилини. Власники профілів активно користуються застосунком для збереження прямих ефірів;
- геолокації – чудовий інструмент для відміток свого бізнесу за географічним розміщенням. Так використовують соціальні мережі для бізнесу різноманітні заклади. Хоча б раз, але кожен чув про акції, в котрих можна отримати певний бонус чи подарунок за чекін кав'ярні, салону, магазину в Інстаграм;
- хештеги – можливість допомогти користувачам знайти вас в соцмережі за релевантними запитами;
- доповнена реальність – QR-маски точно ще залишаться потрібними в 2021 році. Деякі бренди з їх допомогою пропонують клієнтам послугу онлайн примірки товарів.
Реклама у блогерів
Популяризація власного бренду та продукту через лідерів думок – досить ефективний спосіб просування. Проте, використовуючи інстаграм для бізнесу, потрібно вміти грамотно обирати інфлюєнсерів. Якщо ще рік-два тому усі намагалися вписатися у щільний рекламний графік блогерів-мільйонників, то нині такий підхід уже не є актуальним. Більше ефекту дає реклама у нано- та мікроблогерів з аудиторією до 10 тис. та 10-100 тис. відповідно. Підписники таких профілів більш активні та зацікавлені. У них вужче коло інтересів, що дозволяє підібрати для замовлення сторінку з "теплою аудиторією".
Таргетована реклама
Розвиваючи соціальні мережі, види реклами можна використовувати різні, в тому числі й таргетинг. Це, звісно, платний інструмент, але дієвий. Саме налаштування таргетованої реклами дозволяють чітко і до деталей окреслити портрет потенційного клієнта, контролювати маркетинговий процес на усіх його етапах, тестувати та аналізувати результативність кампаній, вчасно реагувати та оптимізувати їх.
Мало знати як зробити бізнес сторінку в інстаграм, потрібно ретельно розібратися в алгоритмах системи, зрозуміти як поводить себе аудиторія. Тільки аналіз механізмів, статистики, поведінкових реакцій користувачів, а також гнучкість і вміння швидко адаптуватися до змін – запорука успішної діяльності.
0 comments