Контактний номер телефону
(0800) 354 104

Як бренди використовують інтерактив у зовнішній рекламі?

Зовнішня реклама тривалий час була і лишатиметься одним з найпоширеніших маркетингових інструментів. Для цього існує цілий ряд причин. Основними з них є:

  • помітність; 
  • чіткість та лаконічність; 
  • інформативність; 
  • значне охоплення аудиторії; 
  • неможливість заблокувати чи відфільтрувати рекламні повідомлення.

Зважаючи на принцип взаємодії зі споживачем, рекламні носії для зовнішньої реклами розташовують в місцях зі значним людським потоком. Основним їх завданням є привернення уваги осіб, що проходять повз, знайомство громадськості з брендом та продуктом, підвищення запам'ятовуваності товару. Однак, аби виділитись серед конкурентів, компаніям доводиться шукати нові креативні підходи для створення рекламних кампаній, використовувати нові інструменти та інноваційні технології. Одним із популярних маркетингових трендів останніх років стала інтерактивна реклама.

Особливості та переваги інтерактивної реклами.

Даний вид реклами базується на застосуванні цифрових технологій для взаємодії з потенційним клієнтом. Перехожі отримують можливість не просто споглядати рекламний контент, а бути безпосередньо залученими у процес. За допомогою сучасних високоточних зчитувачів та програм потенційний покупець стає учасником рекламного креативу, може більше дізнатися про продукт чи компанію, отримати бонус чи знижку, взяти участь у розіграші тощо. Значною популярністю користуються інтерактиви у соціальній рекламі, адже такий підхід дозволяє привернути увагу до запропонованої проблеми ширшого кола аудиторії.

Інтерактивна зовнішня реклама може застосовуватися будь-де, де є можливість розташувати цифрову панель. Це можуть бути стіни приміщень чи огорожі, зупинки громадського транспорту, підлога торгових чи розважальних поверхонь, поверхні столів, мобільні стійки. Конструкція облаштована надчутливими зчитувачами та камерами, які здатні розпізнавати рухи, реакції перехожих, а в деяких випадках обличчя, стать, голос тощо. Беручи за основу можливі варіанти поведінки користувачів програмісти можуть розробляти безліч сюжетних варіантів.


Ще один зі способів взаємодії з рекламним джерелом — мобільні гаджети. Перехожий може використати власний смартфон для завантаження мобільного додатку, перерахування коштів на благодійність, керування віртуальним автомобілем чи персонажем.

Використання інтерактивів у зовнішній рекламі сприяє значному підвищенню її ефективності внаслідок:

  • Запам'ятовуваності. Оскільки людина залучена до ігрового процесу, то з високою долею ймовірності в її свідомості закарбується цей цікавий досвід.
  • Можливості донести більше інформації. На традиційному статичному банері навряд чи хтось насмілиться розміщувати детальний опис продукції чи компанії. Інтерактивна ж реклама дозволяє детальніше вивчити пропозицію, а в деяких випадках протестувати її віртуальний аналог.
  • Вимірюваності показників. Використання звичної зовнішньої реклами дозволяє лише орієнтовно припустити кількість цільових клієнтів, які зуміли її побачити, не мовлячи вже про осіб, яких вона зацікавила. У випадку з інтерактивною рекламою з'являється не лише можливість точно полічити число перехожих, що провзаємодіяли з нею, а й оцінити їх реакції, кількість часу, проведеного у контакті, розподілити користувачів на групи за віком, статтю тощо. Отримана інформація дозволяє вчасно корегувати та оптимізувати рекламну кампанію.
  • Отримання портрету цільового клієнта. Інтерактивні технології дозволяють бренду краще зрозуміти свою аудиторію. Використання мобільних додатків та СМС-листування дозволяє компанії отримати додаткове джерело взаємодії з аудиторією. Вивчення поведінкових реакцій користувачів, залучених в ігровому процесі, дозволяє зрозуміти вподобання, потреби та запити клієнта.

Приклади застосування інтерактивів у зовнішній рекламі.

Інтерактивна реклама фотоапаратів Nicon. Сенсори прикріпленої на стіні панелі спрацьовують лише в той момент, коли хтось проходить повз. На екрані з'являється натовп фотографів і спалахи камер супроводжують людину. При цьому в руках усіх репортерів знаходяться гаджети однієї й тієї ж моделі D700. Кому не буде приємно відчути себе відомою особистістю?

Фонд боротьби з раком у дітей (Швеція). Встановлений на станціях метрополітену рекламний щит був обладнаний зчитувачами руху. Вони реагували на наближення потягу та пропонували перехожим здійснити пожертвування за допомогою смартфону.

Привернення уваги до проблем домашнього насилля. У даному прикладі соціальної реклами на екрані з'являлося жіноче обличчя зі слідами побиття. Картинка супроводжувалася написом «Поглянь на мене. Ми можемо зупинити це». Спеціальні зчитувачі фіксували погляд перехожих на зображення. Зі зростанням числа реакцій аудиторії синці на обличчі жертви зникали.

Соціальна реклама компанії Nike. Повідомлення на спеціальному боксі говорило, що компанія зобов'язується перерахувати пожертви до Unicef за кожен кілометр, який добровольці пробіжать на спеціальній біговій доріжці. Тренажер знаходився одразу всередині конструкції, і долучитися до благодійної акції могли усі охочі. 

Одна з рекламних кампаній Swarovski базується на залучення клієнтів до взаємодії в ігровій формі. Спеціальний сітілайт обладнаний зчитувачами руху. Перехожим було запропоновано керувати скринькою для збору кристалів, що падають. Для переможців апарат одразу видруковував спеціальні чеки з бонусами, якими вони могли скористатися в мережі магазинів бренду.

Смартфон у кишені, мобільний інтернет, доступ до сучасних технологій дозволяють пересічному користувачу долучатися до діяльності бренду. Тепер він не бажає лишатися осторонь, а прагне ставати частиною процесу. Ті компанії, які спрямують вектор своєї діяльності не на продукт, а на клієнта, які стануть йому партнером, зможуть отримати його прихильність.

Ми використовуємо Cookies, щоб користуватись сайтом було зручніше.