Контактний номер телефону
(0800) 354 104

Як працює Tinder для бізнесу та підприємців

Усі знають tinder, виключно, як платформу для легких знайомств. Проте, чи можливе використання додатку для просування бізнесу?

Давайте, для початку, розберемося, що таке тіндер. При реєстрації у мережі користувач створює анкету із зазначенням роду діяльності, інтересів, мети знайомства тощо та додаванням фото профілю. Далі у швидкому повноекранному режимі він має можливість вивчати анкети інших людей та з допомогою свайпу вправо або вліво обирати тих, хто йому сподобався. Якщо реакція з обох сторін буде позитивною і пара співпаде – відкриється чат для спілкування.

За даними 2020 року кількість користувачів додатком перевищила 76 млн, а географія його використання охопила близько 200 країн. Щоденно на платформі «співпадає» порядка 26 млн пар. Основна аудиторія tinder – чоловіки та жінки, віком від 18 до 35 років. Це цілком доросла платоспроможна категорія населення, що не може не приваблювати підприємців для просування власного продукту. Соціальна мережа може бути використана брендом для реклами у два способи: на платній основі з допомогою таргету та в якості нативної реклами шляхом створення профілю компанії.

 

Таргетована реклама

Влітку 2020 року власники Tinder уклали угоду про співпрацю з компанією Admixer. Тепер маркетологи можуть використовувати платформу, як і інші види соціальних мереж, для запуску таргетованої реклами. Користувачам вона може пропонуватися у двох фор

матах – фото та відео (Display Card та Native Video відповідно). Платні бізнес-пропозиції показуються користувачам в повноекранному режимі серед анкет хлопців та дівчат. Принцип взаємодії з рекламою також не відрізняється від традиційного для додатка. При свайпі вліво людина повернеться до переліку анкет,  а при прокручуванні реклами вправо – потрапить на посадкову сторінку компанії, де вже є заклик до конкретної цільової дії (поставити лайк, дізнатися більше, перейти за посиланням, завантажити тощо). Слід зауважити, що якщо інші популярні соціальні мережі дають дуже широкі можливості для налаштування реклами за інтересами, геолокаціями, гендерною ознакою, віком, соціальним статусом, то таргет в тіндері наразі не настільки розгалужений. Все ж акцент платформи направлений на розваги, а тому відбір аудиторії в рекламі здійснюється лише за декількома позиціями: стать, вік, географія, тип операційної системи та тип пристрою.

 

Нативна реклама

Маркетологи уже давно належним чином оцінили соціальні мережі як засіб комунікації з потенційним клієнтом. Дійшла черга і до tinder. Проте платформа дещо відрізняється від інших сервісів, а тому й налагодження контакту з аудиторією повинне здійснюватися обережно і з урахуванням особливостей поведінки користувачів тут.

Бренд створює власний профіль у додатку. Щодо фото облікового запису – є два шляхи розвитку подій. Деякі компанії використовують фото (картинку) вигаданого персонажа, який буде взаємодіяти з користувачами. Такий шлях обирають кінокомпанії, фестивалі для реклами прем'єр, різноманітних заходів. Використовуючи tender chat, герої запрошують співрозмовників відвідати вечірку, презентацію, показ тощо.

Розвиток бізнесуу сфері продажів також можливий з використанням додатку для знайомств. Успішним прикладом залучення нетипових клієнтів через Тіндер став російський рітейлер «220 Вольт». Компанія зареєструвала у мережі профіль з нікнеймом «Человек Мужик». Позиціонуючи себе як справжній народний хлопчина, якому все до снаги, герой знайомиться з дівчатами та в грайливій формі дає їм поради щодо ремонту, підбору матеріалів чи інструменту.

Активно використовують платформу для знайомств розважальні заклади, ресторани, кафе, бари, салони краси та фітнес-центри для приваблення відвідувачів. Згадаймо що таке tinder – сервіс для знайомств, де представники обох статей намагаються виглядати якомога привабливіше. Вони доглядають за собою, можливо навіть дотримуються здорового способу життя. Логічним продовженням діалогу в чаті може стати побачення, до якого кожен теж ретельно готується, аби належним чином вразити партнера. Саме тому реклама сфери косметології, спа, спорт-центру, будь-якого закладу може бути доречною у такій атмосфері.

У 2015 році до Дня Закоханих американська мережа піцерій «Domino's» використала досить ефективний маркетинговий хід. Створивши профіль у тіндері, компанія пропонувала героям, з якими збіглась пара, скористатися привабливими знижками та безплатною піцою. Таким чином маркетологам вдалося досягти охоплення понад 200 000 осіб, а деяким з них вдалося скористатися бонусами закладу та влаштувати побачення з реальним партнером. Схожі методи використовують деякі заклади, запрошуючи користувачів відвідати тематичну вечірку, фестиваль чи клуб.

Влаштовуючи подібні акцій завжди варто пам'ятати як працює тіндер. Використовуючи соціальні мережі подібного типу, людина очікує відпочинку, розслаблення, легкого ненав'язливого спілкування. Саме тому слід подбати про те, аби реклама не дратувала аудиторію. Необхідно ретельно пропрацювати зображення профілю для того, щоб воно максимально точно відображало концепцію бренду. Швидке прогортування анкет користувачами додатку загрожує тим, що свайп з профілем компанії може крутнути вліво. Є всього долі секунди, щоб привабити потенційного клієнта. Також варто організувати заохочувальні бонуси для аудиторії. Певна винагорода за виділений на рекламу час вбереже акаунт бренду від попадання в спам.

Якщо найпопулярніші соціальні мережіуже давно активно використовуються як платформи для рекламних кампаній, то Тіндер в цьому питанні наразі на стадії вивчення. Одним із пояснень є специфіка самого додатку та особливості поведінки його користувачів. Проте використовуючи цікаві креативні підходи можна отримати неочікувано привабливі дивіденди від реклами на платформі.

      Ми використовуємо Cookies, щоб користуватись сайтом було зручніше.