• Пн-Пт – з 09:00 до 18:00
  • Сб – з 09:00 до 14:00
  • Нд - вихідний

Як збільшити продажі в інтернет-магазині?

2020-2021 роки стали ерою стрімкого розвиту e-commerce. Користувачі стали більше довіряти онлайн-ресурсам, і доля покупок в інтернеті зростає з кожним днем. Проте така ситуація має й певний негативний вплив на онлайн-бізнес, оскільки поява великої кількості торгових інтернет-ресурсів спричинила високу конкуренцію серед них. Інтернет-маркетинг – система заходів та інструментів, покликаних підвищити впізнаваність бренду на ринку, познайомити споживача з продуктом, змусити його відвідати сайт магазину та, зрештою, здійснити покупку.

Для того, аби побудувати грамотну дієву маркетингову стратегію, потрібно поглянути на власну діяльність з точки зору потенційного клієнта, спробувати самостійно пройти шлях покупця від знайомства з пропозицією до придбання товару. На рішення клієнта послідовно впливають три ключові фактори:

  • привертання уваги аудиторії поза межами сайту (просування інтернет-магазину);
  • безпосереднє знайомство з сайтом, оцінка його юзабіліті;
  • якість та ціна продукту.

 

Інструменти інтернет-маркетингу для ефективного просування сайту

Створити власний інтернет-магазин та наповнити його товарами – це тільки пів справи. Необхідно зробити так, аби про нього дізналося якнайширше коло аудиторії. І не просто дізналося, а й зацікавилося пропонованою продукцією. Методів просування бізнесу онлайн є досить багато, проте до основних каналів слід віднести:

  • Контекстна реклама – платна реклама, показ якої можна налаштувати в рекламних кабінетах пошукових систем. Коли користувач вводить пошуковий запит (до прикладу «купити спортивний костюм»), в стрічці йому висвітяться усі можливі сайти з релевантними пропозиціями. При цьому у верхньому та нижньому блоках висвічуються ресурси з позначкою «Реклама». Варто пам'ятати, що й у цю видачу не так легко потрапити, якщо у вас магазин з високо конкурентними товарами. В такому випадку при налаштуванні реклами варто зробити акцент на середньо- та низькочастотні запити, звузити географію тощо.;
  • SEO-оптимізація – відносно бюджетний спосіб просування бізнесу в інтернеті. Його принцип полягає у побудові та використанні в текстах інтернет-магазину семантичного ядра – набору ключових слів, які найточніше відповідають тематиці сайту та найчастіше використовуються користувачами в пошукових системах. Варто пам'ятати, що пошукові системи значно «помудрішали» і беззмістовні полотна ключовиків будуть проігноровані. Потрібно слідкувати за структурою, унікальністю та корисністю контенту на сайті;
  • Маркетинг в соціальних мережах (SMM) – ефективний канал не лише для знайомства з брендом, а й для формування його іміджу та позитивної репутації, налагодження двостороннього контакту з аудиторією. Просування в соцмережах включає цілу низку заходів – від оформлення та наповнення профілю до співпраці з блогерами, взаємного піару, налаштування таргетованої реклами;
  • Контент-маркетинг – ефективний інформаційний інструмент просування. Містить розробку контент стратегії – плану просування бізнесу за допомогою контенту (візуального, відео, текстового, подкастів тощо). Контент-маркетинг допомагає компанії зміцнити власні позиції на ринку, відкрити споживачу сильні сторони продукту, завоювати його довіру, проінформувати про продукт та його властивості;
  • E-mail маркетинг – ефективний засіб комунікації з «теплим» клієнтом. За допомогою розсилок в месенджерах можна інформувати клієнта про новинки компанії, акції та розпродажі, повідомляти про появу нового корисного та цікавого контенту. Часто за допомогою розсилок клієнтам нагадують про забуті в кошику товари або про знижки на товари, якими ті цікавилися. E-mail маркетинг потребує детального аналізу поведінкових реакцій користувачів сайту, постійного збору та оновлення клієнтської бази. Тут потрібно залучити значний технічний ресурс;
  • Прайс-агрегатори та маркетплейси – платформи, на яких зібрано пропозиції різних продавців. Компанії, яка готова запропонувати аудиторії продукт за конкурентною ціною, варто звернути увагу на цей метод. Окрім ціни споживач часто звертає увагу на рейтинг магазину, відгуки реальних покупців.

Щоб зрозуміти як збільшити продажі в інтернеті, слід розібратися з тим що, кому і в який спосіб будемо пропонувати. Будь-який із вище зазначених методів потребує ретельного аналізу портрету цільової аудиторії, діяльності конкурентів, використовуваних ними методів та їх ефективності, власного продукту, пошуку його переваг та сильних сторін.

 

Оформлення сайту інтернет-магазину та розробка функціоналу

Трапляється, що ніби й таргет налаштований правильно, і в пошуковій видачі магазин знаходиться не на останніх позиціях, і трафік йде на сайт, а з продажами біда. В такому разі варто проаналізувати сам сайт та сервіс.

Слід звернути увагу на технічну складову: коректність зображення інформації на сторінках, швидкість завантаження сторінок під час переходів за посиланням. Сучасний користувач часто використовує смартфон для пошуку інформації, здійснення покупок, а тому доцільним буде подбати про адаптацію інтернет-магазину під мобільну версію. Дослідження доводять, що 60% користувачів покидають сторінку, якщо вона завантажується більше, як 3 секунди а 40% відвідувачів йдуть з сайту, якщо у нього незручна навігація.

Не менш важливою є естетика та сервіс. Клієнт хоче бачити привабливу картинку, отримувати чітку зрозумілу інформацію про продукт, умови придбання, повернення та обміну, гарантії. Сервіс миттєвої оплати покупок, можливість вибору способу оплати товару та його доставлення підвищує лояльність покупця, змушує його повертатися знову.

Онлайн