Контактний номер телефону
(0800) 354 104

Ефективність використання контент-плану для бізнесу

Що таке контент-план? Це чіткий графік публікацій для сайту, блогу чи профілю в соцмережах. При цьому під контентом слід розуміти не лише тексти, а й графічні матеріали, відеоролики та аудіо записи.

Якісне наповнення сайту — так чи ні?

У власника бізнесу (ймовірно початківця) може виникнути запитання: «Чому я повинен витрачати час та ресурси для створення публікацій, якщо ті ж вкладення я можу залучити для розширення асортименту товарів, вдосконалення бізнесу тощо?»

Контент, а зокрема й контент-план є невід’ємною частиною маркетингової стратегії, направленої на розвиток компанії. Ось завдання, які він вирішує:

  • Приваблення уваги аудиторії до компанії та продукту;
  • Збільшення трафіку на сайт чи сторінку в соцмережах;
  • Знайомство потенційного клієнта з товарами (послугами), їх перевагами;
  • Формування у споживача лояльного ставлення до компанії;
  • Збільшення об'ємів продажів.

Залежно від обраних цілей маркетологи використовують різні типи контенту: репутаційний, розважальний, інформаційний, рекламний. Час і частота таких публікацій також визначається зважаючи на поведінку аудиторії, вік компанії, її сферу діяльності, популярність продукту. Приміром, молоді бренди більший акцент можуть робити на репутаційний постинг (досягнення, сертифікати, відгуки), рекламний (знайомство споживача з продуктом, його перевагами, пропозиція вирішення проблем, застосування маркетингових фішок у вигляді акцій, бонусних програм). Більш досвідчені гравці пропонують навчальні матеріали, розважальний контент.

Слід зазначити, що окрім публікацій на сторінках сайту до контенту відносяться й матеріали, які використовуються для створення e-mail розсилок, чат-ботів, презентацій, комерційних пропозицій. За допомогою таких текстових, графічних, відео- та аудіоматеріалів вдається провести потенційного клієнта шляхом від знайомства з брендом, характеристиками та особливостями товару до формування довіри до продавця та його продукту, рішення здійснити покупку.

Формуємо контент-план продумано

Здавалося б, немає нічого складного в тому, щоб скласти таблицю з темами для статей сайту чи блогу і часом виходу публікацій. При такому підході про ефективність контент-плану для бізнесу говорити немає підстав. Сторінки перетворяться на звичайний інформаційний ресурс, наповнення якого не має нічого спільного з маркетингом та структурованістю.

Створення контент-плану на будь-який період передбачає:

  • Вивчення продукту, його особливостей, пошук його унікальних характеристик, окреслення проблем, які він вирішує.
  • Вивчення цільової аудиторії компанії, її поведінкових характеристик. Завдання команди маркетологів, контент-менеджерів, копірайтерів віднайти больові точки споживача, визначити його стиль життя, потреби, бажання, запити, сумніви. Розуміння причин вагань дозволяє закрити будь-які протиріччя і "болі" клієнта.
  • Знайомство з конкурентами, пошук сильних та слабких сторін інших гравців ринку, аналіз використовуваних ними рекламних стратегій та інструментів, доцільності та ефективності їх маркетингової лінії.
  • Визначення завдань та цілей контенту, чітке прописування результатів, що очікуються від нього.
  • Формування контент-плану. Сюди входять не лише тексти та візуал для наповнення сторінок сайту, а й робота з клієнтом в месенджерах. Окрім тем та графіку публікацій таблиці повинні містити стислий опис (зміст) матеріалів, тип та форма подачі інформації, примітки (канал для публікації, хештеги для використання, семантичне ядро, посилання на джерела тощо).
  • Аналіз ефективності контент-плану, вивчення реакцій аудиторії, динаміку охоплень публікацій, ріст поширень, підписок, згадувань, вподобань, коментарів. Це допомагає скоригувати курс до намічених бізнес-цілей надалі, зрозуміти тривоги і очікування клієнтів.

Де шукати ідеї для тем, що будуть цікавими читачу?

Пошукові системи. Вивчення ТОПу видачі по вашій ніші допоможе не тільки визначитися з найпопулярнішими запитами користувачів, а й створити семантичне ядро для СЕО-просування. А оскільки СЕО-оптимізація також у значній своїй частині пов’язана з контент-маркетингом, то в такий спосіб можна вбити одразу два зайці. Справа в тому, що для однієї і тієї ж теми можна підібрати декілька наборів ключових слів, і ефективність їх буде різною.

Тематичні форуми та чати. Відвідайте найпопулярніші гілки спільнот, що мають тематичний стосунок до вашої діяльності. Серед дискусій та обговорень ви віднайдете запитання, які найбільше хвилюють споживача, сумніви, які не дозволяють йому зробити остаточний вибір, а також досвід використання продукту.

Коментарі ваших клієнтів, взаємодія з чатом підтримки. Це чи не найкращий варіант формування списку запитань, які турбують безпосередньо вашого клієнта. Які деталі уточнюють покупці найчастіше, які у них враження від співпраці з вами, які аспекти вашої роботи лишаються незрозумілими чи недостатньо висвітленими? Хорошим способом визначення популярних запитів може стати опитування вашої аудиторії.

Конкуренти. Вивчайте контент як ваших прямих конкурентів, так і тих, хто працює в суміжних нішах. Ви зрозумієте висвітлення яких тем отримало найбільше охоплення аудиторії, які ваші переваги ви можете найвигіднішим чином запропонувати користувачу, які особливості допоможуть вам вигідно виділитися на фоні інших компаній.

Користь від користування контент-планом в бізнес просуванні

Складаючи чіткий графік виходу публікацій із зазначенням типу контенту, мети, каналу розповсюдження, ви одразу закриваєте питання:

  • Регулярності. У вас є визначений дедлайн для підготування публікації, є тема. Немає залежності від натхнення чи невизначеності.
  • Якості наповнення сайту. Попереднє підготування плану лишає достатньо часу для вивчення теми, пошуку достовірних і цікавих фактів, пропрацювання заперечень і сумнівів.
  • Структурованості. Грамотно продумана стратегія допомагає визначити ту черговість виходу постів, яка забезпечить ненав’язливе підведення потенційного клієнта до здійснення покупки.
  • Злагодженості в роботі команди. Використовуючи для створення плану публікацій додатки з можливістю спільного доступу, ви зможете чітко окреслити сферу відповідальності кожного з працівників. Чи то копірайтер, чи візуалізатор, чи дизайнер зможуть бачити власний графік роботи, ви матимете можливість контролювати процес наповнення свого ресурсу на кожному з етапів.
      Ми використовуємо Cookies, щоб користуватись сайтом було зручніше.