- Головна
- Інформація для клієнта
Інформація для клієнта
Способи доставки
Регіони доставки:
- Україна:
- Івано-Франківська область
- Волинська область
- Вінницька область
- Дніпропетровська область
- Житомирська область
- Закарпатська область
- Запорізька область
- Київ
- Київська область
- Кіровоградська область
- Львівська область
- Миколаївська область
- Одеська область
- Полтавська область
- Рівненська область
- Сумська область
- Тернопільська область
- Харківська область
- Херсонська область
- Хмельницька область
- Черкаська область
- Чернівецька область
- Чернігівська область
Способи оплати
з розділом врегулювання рекламаційних випадків.
Корисна інформація про існуючі умови з організації купівлі-продажу через інтернет, між особою яка вчиняє покупку (що іменується далі "Покупець") і інтернет-магазином "7dreamsport.ua"
1) Інформація про товар
1.1. Товар представлений в каталозі через фото-зразки, є оригінальною продукцією.
1.2. Кожен фото-зразок супроводжується текстовою інформацією: артикулом, ціною і характеристиками.
1.3. Зазначена на Сайті ціна товару може бути змінена Інтернет-магазином в односторонньому порядку.
1.4. У разі зміни ціни товару, замовленого, але не оплаченого Покупцем, менеджер Інтернет-магазину при першій можливості інформує про це Покупця (по телефону або за допомогою електронної пошти) для отримання підтвердження або анулювання замовлення. При неможливості зв'язатися з Покупцем дане замовлення вважається анульованим.
2) Товар та порядок придбання товарів
2.1 Фотографічні зображення Товару можуть незначно відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару, з огляду на особливості колірної передачі різних пристроїв, за допомогою яких проглядається Сайт. Наявні описи/характеристики Товарів можуть не мати достатньої інформативності і можуть містити друкарські помилки. Оновлення інформації, наявної на Сайті, проводиться щодня.
2.2. Замовлення може бути оформлене Покупцем самостійно через « корзину» сайту або за допомогою менеджера при зверненні за номерами телефонів, вказаними на сайті в розділі «Контакти».
2.3. Покупець Інтернет-магазину має право оформити замовлення на будь-який товар, наявний на Сайті Інтернет-магазину.
2.4. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів на складі Продавця, останній має право виключити вказаний Товар із Замовлення/анулювати Замовлення Покупця, повідомивши про це Покупця шляхом дзвінка або направлення відповідного електронного повідомлення на адресу, вказану Покупцем при реєстрації, або іншим способом.
2.5. При відсутності товару Покупець має право замінити його аналогічним товаром, відмовитися від даного товару, анулювати замовлення.
2.6. Покупець має право відмовитися від замовлення в будь-який час до моменту його відправки Покупцеві, поставивши до відома Інтернет-магазин, або зателефонувавши по телефону.
2.7 Покупець несе повну відповідальність за надання неправдивих відомостей, що спричинило за собою неможливість належного виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем.
3) Ціна і порядок оплати
3.1. Ціна кожного окремого Товару визначається Продавцем і вказується на сайті Інтернет-магазину. Ціна Замовлення визначається шляхом додавання ціни всіх включених в Замовлення Товарів, яка дорівнює сумі, підлягаючої до сплати, що вказується на сайті Інтернет-магазину при оформленні Замовлення в момент його розміщення. Вартість послуги доставки або відправлення товару не вказана і не врахована в замовленні.
3.2. Ціна договору дорівнює ціні всіх Замовлень. Сума замовлення може змінюватися в залежності від ціни, кількості або номенклатури Товару.
3.3 Оплата Послуг здійснюється в національній валюті України.
3.4 Видача і відправка Продукції Покупцеві здійснюється після повної оплати вартості Замовлення, за виключенням замовлень, за які передбачається оплата «накладеним платижем».
4) Доставка та передача товару Покупцеві
4.1. Відправка замовленого товару по Україні здійснюється протягом 1-3-х робочих днів з дня підтвердження замовлення Покупцем. Неділя і офіційні свята не входять в число робочих днів.
4.2. Продавець не несе відповідальності за термін доставки замовлення, тому що вони залежать від дій третіх осіб (перевізників, кур’єрів).
4.3. Термін доставки замовлення залежить від Перевізника і становить 1-3 доби, в залежності від адреси населеного пункту.
5) Порядок повернення товару
5.1. Повернення товару в Інтернет-магазин можливий в разі якщо збережено: його товарний вигляд, споживчі властивості, оригінальна фабрична упаковка, ярлики. Товар, який має сліди використання - поверненню не підлягає (сліди використання - будь-які зміни в товарі, що свідчать про його експлуатацію за призначенням).
5.2. При поверненні Покупцем товару належної якості, Інтернет-магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму за фактом повернення товару, при умові повної сплати відправки товару Продавцю від Покупця.
5.4 Звертаємо Вашу увагу, товари куплені за акційними цінами можуть мати свої спеціальні умови повернення, які вказані в самих умовах акцій.
5.5 Повернення Товару неналежної якості:
5.5.1. Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який має явний дефект виробничого характеру. Отриманий Товар повинен відповідати опису на Сайті. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на Сайті опису не є ознакою неналежної якості.
5.5.2. Зовнішній вигляд Товару, а також комплектність усього Замовлення повинні бути перевірені Одержувачем в момент отримання Товару. Якщо товар рекламаційний, для його повернення слід ознайомитися з розділом врегулювання рекламаційних випадків.
5.5.3. При отриманні Товару Покупець ставить свій підпис в квитанції про оплату. Після отримання Замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються. Сторони погодили, що в разі недотримання обов'язкових вимог зазначеної процедури, розуміється отримання Покупцем Товару в належному стані - без будь-яких механічних пошкоджень і в повній комплектності.
5.5.4. Вимоги про повернення сплаченої за товар грошової суми підлягають задоволенню протягом 14 днів з дня пред'явлення відповідної вимоги.
5.6 Повернення грошових коштів здійснюється за допомогою повернення вартості оплаченого Товару на банківську карту Покупця в термін до 30 календарних днів.
5.7 Кошти повертаються Покупцеві після отримання повернутого Товару, обробки Продавцем належним чином заповненої Покупцем накладної на повернення товару та підтвердження наявності підстав для повернення.
6) Права, обов'язки і конфіденційність
6.1. Покупець дає Продавцю право здійснювати обробку його персональних даних, в тому числі: розміщувати персональні дані в бази даних Покупця (без додаткового повідомлення Покупця про це), здійснювати довічне зберігання даних, їх накопичення, оновлення, зміну (у міру необхідності). Покупець зобов'язується забезпечити захист даних від несанкціонованого доступу третіх осіб, не поширювати і не передавати дані будь-якій третій стороні (крім передачі даних комерційним партнерам, особам, уповноваженим Продавцем на здійснення безпосередньої обробки даних для зазначених цілей, а також на обов'язковий запит компетентного державного органу).
6.2. У разі небажання отримувати розсилку, Покупець має право звернутися до Продавця, написавши заяву про відмову від отримання рекламних матеріалів, направивши її на поштову або електронну адресу.
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
1. Повернення товару в Інтернет-магазин можливий в разі якщо збережено: його товарний вигляд, споживчі властивості, оригінальна фабрична упаковка, ярлики, бірки. Товар, який має сліди використання - поверненню не підлягає (сліди використання - будь-які зміни в товарі, що свідчать про його експлуатацію за призначенням).
2. При поверненні Покупцем товару належної якості, Інтернет-магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму за фактом повернення товару, при умові повної сплати відправки товару Продавцю від Покупця.
3. Звертаємо Вашу увагу, товари куплені за акційними цінами можуть мати свої спеціальні умови повернення, які вказані в самих умовах акцій.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ТА РЕКЛАМАЦІЇ:
1. Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який має явний дефект виробничого характеру. Отриманий Товар повинен відповідати опису на Сайті. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на Сайті опису не є ознакою неналежної якості.
2. Зовнішній вигляд Товару, а також комплектність усього Замовлення повинні бути перевірені Одержувачем в момент отримання Товару. Якщо товар рекламаційний, для його повернення слід ознайомитися з розділом врегулювання рекламаційних випадків.
3. При отриманні Товару Покупець ставить свій підпис в квитанції про оплату. Після отримання Замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються. Сторони погодили, що в разі недотримання обов'язкових вимог зазначеної процедури, розуміється отримання Покупцем Товару в належному стані - без будь-яких механічних пошкоджень і в повній комплектності.
4. Вимоги про повернення сплаченої за товар грошової суми підлягають задоволенню протягом 14 днів з дня пред'явлення відповідної вимоги.
5. Повернення грошових коштів здійснюється за допомогою повернення вартості оплаченого Товару на банківську карту Покупця в термін до 30 календарних днів.
6. Кошти повертаються Покупцеві після отримання повернутого Товару, обробки Продавцем належним чином заповненої Покупцем накладної на повернення товару та підтвердження наявності підстав для повернення. Повернення та врегулювання рекламаційних випадків: Повернення товару неналежної якості можливе при виявленні покупцем недоліків товару або інших істотних невідповідностей замовленого товару відносно того, який був розміщений в Інтернет сайті Продавця. Виявлений Вами недолік не повинен бути наслідком неправильного використання або зберігання товару.
Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» ви маєте право протягом гарантійного терміну (14днів) заявити претензію про якість товару.
Ви можете повернути товар при виявленні прихованого дефекту. Дефект не повинен являтись наслідком неправильної експлуатації! Після попереднього розгляду претензії, Вам будуть повернуті гроші за покупку (протягом 30 календарних днів), або повідомлено про необхідність проведення додаткової незалежної експертизи.
Звернення до спеціалізованої організації для проведення незалежної експертизи проводиться відповідно до направлення Продавця. У разі визнання експертизою фабричного дефекту, вартість покупки повертається (в обмін на дефектний виріб). Щоб Ваша рекламація була розглянута, разом з товаром вишліть до нас сам товар з бланком на повернення, попередньо потрібно вказати на бланку «Дефект» біля рекламаційного товару.
КОШТИ ЗА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ВИ МОЖЕТЕ ОТРИМАТИ:
- На банківську картку, якщо Ви оплатили товар.
У разі втрати або пошкодження Документів на повернення, зв'яжіться з менеджером інтернет-магазину для отримання дубліката Документів на повернення, за номером: (0800) 35-07-77 (безкоштовно по Україні)
ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ:
- Переконайтеся, що товар, що повертається відповідає умовам повернення;
- Заповніть і підпишіть документи на повернення українською мовою, розбірливим почерком;
- Надішліть товар разом з Документами на повернення, за адресою відправника.;
- Повернення грошових коштів здійснюється протягом 30 календарних днів, з моменту отримання товару, який підлягає поверненню;
- Повернення здійснюється за рахунок покупця.
ОБМІН ТОВАРУ:
На даний момент інтернет-магазин 7dreamsport.ua не надає послугу обміну товару. Ви можете оформити нове замовлення на цікаву для Вас модель, а товар, який не підійшов повернути нам згідно з умовами повернення.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАДСИЛАТИ ЗА АДРЕСОЮ:
ФОП Щербій Андрій Миколайович
с. Крихівці (м. Івано-Франківськ)
Відділення Нової Пошти №1
вул. Довженка 25В
тел. +380 68 230 67 77
Для прийняття вашого повернення на склад, не потрібно вказувати накладений платіж. Доставку оплачує покупець.