Контактний номер телефону
(0800) 354 104

Хто такі снікерхеди

Вас коли-небудь цікавило те, хто такі снікерхеди? Напевно, ви чули таке поняття, але не вдавалися у деталі. Все дуже просто, адже снікерхед просто колекціонує кросівки. Так, це саме колекціонери кросівок, які цілком віддаються своєму хобі та навіть можуть непогано на ньому заробляти шляхом перепродажі деяких особливо цінних або рідкісних екземплярів.

Як правило, снікерхеди збирають взуття для певного виду спорту — це можуть бути баскетбольні кросівки та футбольні бутси. Однак нерідко вони використовують це взуття і за призначенням.

 

Як зародилася субкультура?

Сама снікерхед-культура з’явилася ще у 1980-х роках у США. Сьогодні складно визначити, що саме дало поштовх для такого хобі, але прийнято у рівних частинах виділити дві події:

1. Поява баскетболіста Майкла Джордана у кросівках нової лінійки бренду Nike — Air Jordan.

2. Популярність такої музичної та танцювальної культури, як хіп-хоп.

Майкл Джордан дав великий поштовх для прояву інтересу до баскетбольного взуття. Сьогодні моделі тієї самої прославленої лінійки так і називають — «джордани», і вони вважаються справжньою класикою. А ось хіп-хоп привів до того, що спортивне взуття почали купувати під новий формат використання — повсякденний.

До 2016 року культура снікерхедів досягла такого розмаху, що ринок вторинного спортивного взуття досяг неймовірних масштабів. Колекціонери продавали, купували, обмінювали взуття. За скромними підрахунками ділової газети The Financial Times, у згаданий рік на вторинному ринку було перепродано близько 9 мільйонів пар.

На цьому популяризація такого цікавого хобі не закінчується. Сьогодні ви навіть можете подивитися документальні фільми, присвячені снікерхедам та перепродажі кросівок. Вони називаються «Just for Kicks» і «Sneakerheadz». Навіть створюються спеціальні електронні торгівельні майданчики, які спеціалізовані саме на перепродажі спортивного взуття. Це зроблено для того, щоб пропозиції колекціонерів не губилися на тлі інших публікацій. Тобто снікерхед-культура стала повноцінним, окремим хобі зі своїми особливостями у вигляді спеціалізованих форумів і цілих досліджень, наприклад, скільки за рік колекціонери витрачають грошей на кросівки.

Ще один цікавий факт про колекціонерів — це те, що вони знають, як відрізнити оригінал від підробки, і їх точно не можна обдурити. Тому що у їх колекції повинні бути тільки оригінальні моделі — або для душевного спокою, або для дорожчого перепродажу у майбутньому.

Ми використовуємо Cookies, щоб користуватись сайтом було зручніше.