• Пн-Пт – з 09:00 до 17:30
  • Сб – з 09:00 до 14:00
  • Нд - вихідний
Контактний номер телефону
(0800) 35-07-77

Комп’ютеризація кросівок. Правда чи міф?

Ми живемо в епоху високих технологій, коли з’являються «розумні» годинники, будинки і пилососи. Тож не буде дивним, якщо з’являться і «розумні» бігові кросівки. Однак варто відзначити, що комп’ютеризувати спортивне взуття намагаються ще з 80-х років, часом пропонуючи досить цікаві концепції.

Для наочності того, як інженери брендів намагаються впровадити у свої продукти комп’ютерні технології, пропонуємо ознайомитися з деякими спробами це зробити:

1. До Олімпійських ігор у Лос-Анджелесі бренд Adidas розробив модель Micropacer. Ці кросівки були призначені для бігунів і мали всередині невеликий процесор, який повинен був зчитувати пульс, швидкість і дистанцію.

2. У 80-х Puma випустили кросівки Running System Computer Shoe — теж для бігунів, і теж щоб зчитувати різну інформацію. «Комп’ютер» знаходився у районі п’яти та був досить громіздким, проте мав вхід для підключення до ПК. У 2018 році бренд перевипустив модель з акселерометром і USB-портом.

3. Модель Adidas-1 містить невеликий унікальний електромотор, який відповідав за автоматичну регуляцію амортизації кросівок.

4. Nike Hyperdunk+. Ця модель мала у собі вбудовані сенсори, які могли запам’ятати не тільки те, скільки спортсмен пробіг або «спалив» калорій, але й отримувати дані про вертикальні рухи, наприклад, стрибки.

5. Nike HyperAdapt 1.0 — це кросівки з автоматичною шнурівкою, а також управлінням зі смартфона. З’явилася модель після Nike MAG, які теж мали автошнурівку, але разом з тим трохи безглуздий футуристичний дизайн.

Не можна сказати, що комп’ютеризація взуття — це міф, який ніколи не стане реальністю. Технічний прогрес сьогодні йде семимильними кроками, тому цілком можливо, що у найближчі кілька років передові бренди-гіганти запропонують своїм споживачам «розумне» взуття для спорту. Примітно і те, що сьогодні активно використовуються кросівки з системою трекінгу — просто вони випускаються у невеликій кількості та коштують дорого. Тому дозволити собі такі моделі можуть тільки особливо забезпечені спортсмени. Однак їх існування і використання вже дає надію на те, що колись у всіх магазинах з’являться жіночі та чоловічі кросівки з маленькими комп’ютерами всередині.

Якщо вам цікава тема кросівок, і ви хотіли б дізнатися більше, то ми можемо запропонувати прочитати ще кілька цікавих фактів про кросівки Lee Cooper. Цей бренд славиться не тільки своїми джинсами, але й зручним спортивним і повсякденним взуттям — тому ми вирішили розповісти про це також вам.

      Додати коментар

      Онлайн
      Ми використовуємо Cookies, щоб користуватись сайтом було зручніше.