• Пн-Пт – з 09:00 до 17:30
  • Сб – з 09:00 до 14:00
  • Нд - вихідний
Контактний номер телефону
(0800) 35-07-77

Як потрапити в ТОП Google без SEO?

Активний розвиток бізнесу та його масштабування на нові ринки нині складно уявити без залучення онлайн ресурсів. Власний сайт дозволяє бренду охопити ширше коло аудиторії, привабити нових клієнтів, підвищити впізнаваність та зміцнити репутацію, налагодити взаємний зв'язок зі споживачами. Фахівці заявляють, що seo просування у його звичному форматі уже не має тієї ефективності, що раніше. Алгоритми ранжування сайтів у пошуковій видачі Google змінюються та вдосконалюються. На першому місці сьогодні не бездумна автоматична оптимізація, а реакції та поведінка користувачів системи. Саме тому у ТОП видачі Google потрапляють ресурси, максимально релевантні пошуковому запиту, цікаві та корисні для клієнта.

Безкоштовні методи просування сайту

Контент-маркетинг. Оскільки пошукова оптимізація нині повинна бути орієнтована на інтереси користувача в першу чергу, то наповнення сайту інформацією — один із ключових її чинників. Сторінки з беззмістовними текстами з максимальним набором ключових слів будуть відсіяні системою. Google аналізує такі показники, як:

  • тривалість часу, протягом якого відвідувач пробув на сайті;

  • відсоток відмов — кількість користувачів, що залишили сторінку одразу після переходу на неї;

  • глибину перегляду — кількість сторінок сайту, які переглянув відвідувач при переході за посиланням у видачі;

  • повторні повернення користувачів на сторінку згодом.

Хороший ресурс, що пропонує клієнтам вичерпну, достовірну та корисну інформацію, матиме хороші показники, а відповідно й хорошу репутацію в пошуковій видачі. Слід наповнювати сайт якісним релевантним контентом різного формату: інструкції, відгуки, огляди, інформаційні статті, репутаційні, інтерв'ю, відповіді на запитання, відеоогляди, кадри з життя колективу компанії, залаштунки виробництва тощо.

SMM маркетинг. Соцмережами не слід нехтувати, навіть якщо здається, що бізнес надто серйозний для цього. Аудиторія соцмереж дорослішає з кожним роком, покупна здатність користувачів зростає, кількість корисного експертного контенту у Facebook, Instagram, YouTube не поступається кількості розважального. До того, інформацію про бренд, отриману із соцмереж, клієнти сприймають набагато лояльніше, адже формат спілкування налаштовує на розслабленість, відкритість, діалог. Соцмережі пропонують доволі багато методів для просування. Окрім створення профілю компанії у додатках, бізнес може скористатися рекламою у блогерів, налаштуванням таргетованої реклами. До речі, останній варіант не вимагає навіть реєстрації акаунту у мережі, адже посилання з реклами може вести безпосередньо на сайт.

Повноцінне використання інструментів Google. Для реєстрації в сервісі Google My Business немає навіть необхідності створювати власний сайт. Безпосередньо в додатку можна заповнити всі дані про компанію, її історію, місце розташування, колектив тощо, додавати фото та відеоматеріали, публікувати пости. Але якщо у компанії є власний інтернет ресурс, то алгоритми Google значно лояльніше ставитимуться до нього за наявності позитивного активного профілю в Google My Business.

Інформація про компанію автоматично з'являється в Google Maps одразу після реєстрації в сервісі. Завдяки цьому вдається значно підвищити рейтинг сайту в локальному пошуку. Це особливо зручно та вигідно для бізнесу, що має власні офлайн точки — магазини, офіси, пункти видачі товару, кафе та ресторани, салони краси тощо. В картці компанії можна вказати не лише адресу розташування, а й, приміром, графік роботи. Важливе правило — необхідно постійно оновлювати інформацію, слідкувати за її актуальністю. Так пошукові системи розуміють, що профіль живий та актуальний. Також не слід забувати про роботу з відгуками. Клієнти можуть залишати їх на Гугл Картах, а від кількості та якості зворотного зв'язку напряму залежить оптимізація сайту. Не варто боятися просити споживачів ділитися своїм враженням про співпрацю з брендом. Добре, якщо відгук конкретний та розгорнутий. Для клієнтів можна підготувати невеликий перелік запитань, аби повідомлення було змістовним. До прикладу.

  • Як ви дізналися про компанію?

  • Якою послугою/товаром скористалися?
  • Як швидко отримали відповідь на свій запит?
  • Які переваги співпраці з брендом ви можете виділити?
  • Чи задоволені ви якістю обслуговування?

Адміністратор сайту, консультант або менеджер повинен оперативно реагувати на відгуки. Слова вдячності будуть приємними будь-якому клієнту, а для негативних відгуків лояльна реакція та пропрацювання недоліків вкрай необхідні.

Поширення інформації про сайт на сторонніх ресурсах. Цей метод кропіткий та довготривалий, оскільки часто потребує ручного втручання. Проте він здатен привести на сторінку велику кількість «теплих» клієнтів. Від імені компанії варто зареєструватися на тематичних форумах. Проте не слід спамити беззмістовними повідомленнями у кожній гілці. Варто ділитися лише експертними думками то корисними рекомендаціями. Так вдасться завоювати увагу користувачів.

Не слід забувати про бізнес каталоги та агрегатори. Реєстрація на подібних платформах дасть змогу більшій кількості користувачів інтернет дізнатися про компанію. Хороший результат також можуть дати гостьові статті, розміщенні на ресурсах суміжної тематики. Та у цьому випадку слід знову ж повернутися до правил створення контенту. Публікації повинні зацікавити читача, пропонувати йому певну користь, щоб сформувати позитивне враження про бренд.


Контекстна реклама. Швидкий результат за гроші

Якщо переважна частина безкоштовних методів просування орієнтовані на перспективний розвиток, і миттєвого результату від них очікувати не доводиться, то налаштування контекстної реклами — варіант, який одразу приведе на сайт потенційних клієнтів. Звісно, для цього компанії доведеться виділити певний бюджет, від його величини значною мірою залежить результат кампанії.

Контекстна реклама публікується у вигляді банерів на обраних ресурсах та/або посилань у ТОПі видачі з позначкою «реклама». Її перевага в тому, що аудиторія, яка в результаті приходить на сайт, уже знає чому вона тут та що їй потрібно. Завдяки такому підходу значно знижується відсоток відмовних переходів. Налаштування рекламних кампаній дозволяють обирати формат оголошення, платформи для публікації, сегментувати цільову аудиторію за інтересами, демографією, соціальним статусом, географією, типом пристроїв тощо.

Значною перевагою Google Ads є вбудовані сервіси тестування та аналітики кампаній. Якщо у бізнесу є сумніви щодо точності портрету користувача чи обраних цілей, існує можливість створення декількох кампаній з мінімальним бюджетом в режимі А/В-тестування. Аналіз отриманих показників дозволить виявити сильні та слабкі сторони кожної з них та обрати найефективніший варіант.

Слід пам'ятати, що зовнішня оптимізація сайту не приноситиме очікуваного результату без належного пропрацювання самого ресурсу. Як уже зазначалося вище, в пріоритеті якісний структурований контент, зручна навігація та фільтри пошуку, зрозумілі та легкі форми замовлення та оплати товарів. В умовах сучасності необхідно й подбати про адаптивність сторінок до мобільних версій, адже все частіше люди користуються смартфонами для пошуку інформації чи придбання товарів. Лише комплексний підхід до просування допоможе не лише завоювати перші стрічки у пошуковій видачі, а й втримати позиції згодом.

      Додати коментар

      Онлайн
      Ми використовуємо Cookies, щоб користуватись сайтом було зручніше.